Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Herschikking links op ons forum

Gestart door Gerolf, 19 april 2009, 19:07:39 PM

Gerolf

Dag allemaal,

Een tijdje geleden was dit een vraag, intussen is het denkwerk verricht. De admins gaan de links herschikken, zodat ze beter terug te vinden zijn.
Er worden een aantal "blijvende" draadjes per thema gecre?erd, waarin je links per subthema kan vinden. Deze thema's volgen de indeling van het forum.

Tijdens deze herschikking worden de eerdere vermeldingen van diezelfde links gaandeweg verwijderd.

Je kan uiteraard intussen nieuwe links plaatsen, of "dode" links melden. Wij zullen ervoor zorgen dat alles op de goede plaats terechtkomt.

Tony, Erwin, Luc en Gerolf.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Goed bezig mannen, zo had ik het ook een beetje in men hoofd[;)]

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Dag allemaal,

Een tijdje geleden was dit een vraag, intussen is het denkwerk verricht. De admins gaan de links herschikken, zodat ze beter terug te vinden zijn.
Er worden een aantal "blijvende" draadjes per thema gecre?erd, waarin je links per subthema kan vinden. Deze thema's volgen de indeling van het forum.

Tijdens deze herschikking worden de eerdere vermeldingen van diezelfde links gaandeweg verwijderd.

Je kan uiteraard intussen nieuwe links plaatsen, of "dode" links melden. Wij zullen ervoor zorgen dat alles op de goede plaats terechtkomt.

Tony, Erwin, Luc en Gerolf.



Prachtig werk [:)]

Gerolf

Merci, mannen [;)]
citaat:
Prachtig werk [:)]
Vooral nog veel werk ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

ja het ziet er goed uit
en als iedereen wat oplet kan het telkens in de juiste kategorie geplaatst worden

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Dat is de bedoeling: plaats gerust "missing links" bij, we zetten ze wel in de juiste rubriek. [;)]

Momenteel ben ik de link-draadjes "van oud naar nieuw" aan 't bekijken en op de juiste plek aan 't zetten.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

erik50

Bedankt voor het fijne werk.[;)]
Nu is alles een pak duidelijker geworden.
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Gerolf

De rubriek "Grootspoor" zal nog moeten herschikt worden, denk ik.
Ik zoek nog naar iets meer logisch - idee?n zijn welkom [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Prachtig werk!!! Ik had bij Tony gezien dat er iets op komst was! prachtig!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

modelbaanHO

Prachtig werk !
Hopelijk blijven deze draadjes nu zo proper en overzichtelijk.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO
Hopelijk blijven deze draadjes nu zo proper en overzichtelijk.
Dat is toch de bedoeling [;)]
Het opstarten van een opkuis is niet zo lastig (hoewel ...)
De boel opgekuist (en proper, dus bruikbaar) houden is een taak van onszelf voor de toekomst [^]
Niet vergeten: voeg links bij !!! Voorlopig staat er enkel een lijst van de links die ooit in deze rubriek gepost werden, maar we beseffen dat er heel wat ontbreken !!!
Overigens: nog idee?n voor de grootspoor-links? Ik heb tot nu toe slechts ??n reactie gehad [:(]

Misschien nog te vroeg om nu al te zeggen, maar ... er zit nog een ander "groot ei" te broeden in de links-rubriek [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rixke rail

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Prachtig werk !
Hopelijk blijven deze draadjes nu zo proper en overzichtelijk.




It's a dirty job, but someone's gotta do it ! [B)]
Dank U, Gerolf om het gedaan te hebben ! [^]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janjozef

citaat:
Niet vergeten: voeg links bij !!! Voorlopig staat er enkel een lijst van de links die ooit in deze rubriek gepost werden, maar we beseffen dat er heel wat ontbreken !!!



Hoeveel moet ge er hebben, Amerikaanse links over modelbouw zijn er met duizenden [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef

citaat:
Niet vergeten: voeg links bij !!! Voorlopig staat er enkel een lijst van de links die ooit in deze rubriek gepost werden, maar we beseffen dat er heel wat ontbreken !!!



Hoeveel moet ge er hebben, Amerikaanse links over modelbouw zijn er met duizenden [:D]

Hhm ... alles wat interessant kan zijn binnen ons forum zeker? [:I]
Ik bedoelde eigenlijk: er zijn er waarschijnlijk nog heel wat die "voor de hand liggen" en er niet tussen staan, zoals bvb nog een aantal fabrikanten en handelaars
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Ik denk dat het probleem niet gaat zijn links te vinden maar nog te weten wat er achter die links schuilgaat. Ik ook heb een massa links bij mijn favorieten staan maar na een tijd staan er links bij waar je niet van weet waar ze heen leiden

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem