Beetje beter lezen Gerrit, ik zei OM het jaar , en niet ELK jaar.
Met zelfreflectie bedoel ik iets wat jij bewezen niet 100 % bezit [

]
Ik was op de zaterdag aanwezig afgelopen expo editie, en ik heb 3 keer een kwartier bij je baan gestaan om je uit te nodigen voor Ontraxs.
Aangezien ik je niet van gezicht kende heb ik meerdere deelnemers waaronder Evan en Gerolf waar je was, maar helaas spoorloos, waardoor ik het na 3 keer wachten wel genoeg vond.
Dus ga nou niet andere beschuldigen waar je zelf net zo hard aan meedeed.
Ik ben het met je eens dat ik blij ben dat de meeste er niet zo over denken als ik, dan was het inderdaad leeg, maar het is EEN reden waarom IK niet ga inschrijven, en volgens mij sta ik vrij om voor mezelf te bepalen waarom wel of niet.
Met de regels loslaten bedoel ik, geen maatbeperkingen en een ieder mag inschrijven, 1 persoon, of een hele groep, en ik weet dat jij dat niet eerlijk vindt, maar gelukkig zijn er ook vele die ook daar anders als jij over denken.
Er mag ingeschreven worden met een minibaan, bewegend diorama of een modulebaan van 20 meter.
Alle andere regels zoals gebruik maken van het toilet en niet een hoek in de hal blijven gewoon straan hoor [

]
ik zou dan niet weten welke regels je nog zou moeten bedenken om iets uit te bannen of het eerlijk te laten verlopen. lijkt me allemaal vrij simpel
hoe gevarieerder de inschrijvingen, hoe gevarieerder je expo
En ja, er komt op Ontraxs in 2010 ook een wedstrijd, alle 30 banen dingen mee naar de publieksprijs, en weet je wat het mooie er aan is, er is geen jury die gekleurd wat banen uit moeten zoeken, de winnaar wordt 100% bepaalt door het publiek.
Dat ik niet zo maar wat roep en echt wel nadenk over organisatie en concepten hoef ik er toch niet bij te vermelden toch ??