Ontgoocheld

bedoel je daarmee te zeggen dat ze zelf dachten dat ze hoger moesten eindigen ??
Als dat zo is, mist diegene toch wel wat zelfreflectie, ik vond de uitslag toch wel behoorlijk terecht, maar ala, over smaak valt te twisten
Ik zelf doe niet mee, omdat als ik ergens aan mee doe is dat om te winnen, of dat nou sport is of een modelbouwwedstrijd, meedoen is belangrijker dan winnen, is aan mij persoonlijk niet besteed

, mijn stelling is ( welek alleen maar geddlt voro mijzelf), als je niet gaat voor de winst is meedoen zinloos

en aangezien mijn zelfreflectie groot genoeg is om te weten dat ik met mijn vaardigheden nevernooit nie in de top 10 kom, wil ik niet meedoen totdat ik denk dat ik die vaardigheden wel bezit.
een andere reden om niet mee te doen is omdat ik mijn ei en inspiratie niet kwijt kan in de gestelde regels.
Ik snap heel goed dat er regels moeten zijn, maar helaas beperken die mij, wat dus ook weer een manco is van mijn kant, noem het maar het hebben van te weinig fanatsie, maar ik ga niet iets bouwen waar ik zelf niet achtersta
Als ik het voor het zeggen had, zou ik de wedstrijd 1x in de 4 jaar uitschrijven ipv om het jaar, en alle regels laten varen.
Zo krijg je minibaantjes en grote banen die ingeschreven gaan worden, en heb je een expo met alleen maar primeurs....wat wil je nog meer als organisator van een top expo als
Mechelen is. je kan dan zelfs in meerdere categorie?n werken en een hoofdwinnaar, zeg maar het Le Mans model [

]