forumbaan 5

Gestart door factageklerk, 16 april 2009, 22:33:52 PM

factageklerk

Aangezien in het laatste nummer van MSM het startsein is gegeven voor de mini-baantjes wedstrijd vind ik dat we deze topic ook eens terug wat leven moeten inblazen. Hoe zit dat hier Mannen:D
 

Gerolf

Ik heb de titel van de rubriek maar wat aangepast: "De Forumbaan 2008" was immers de start. [;)]
Nu het vervolg, h? mannen! [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

welk draadje lees ik best om eens duidelijk te weten waarover dit gaat aub? hoe? wat? waar? wie? waarom?

thx

Gerolf

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=5249  was de start en motivatie, er is wat gediscussieerd over de normen, ...
Er is nogal wat leesvoer in heel deze rubriek [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

thx...
In grote lijnen begrijp ik nu wel waarover het gaat. 'k Zou eventueel wel interesse hebben om mee te bouwen... Zo'n moduleke lijkt me de ideale manier om enkele zaken uit te proberen. Ik volg het draadje op de voet!

dgrr57

MSM81 op den trein effkes doorgebladerd en wat lees ik :

ModelSpoorExpo verhuisd van vierde WE van oktober naar derde ....
Het zal dus zonder mij zijn [:(][:(][:(][:(][:(][:(]
(ik weet nu al dat ik dat WE moet werken)
s..., s... en nog eens s...

doomslu

Mannen, oktober is nog ver weg, maar KOMT ER SNEL AAN!!!

In 2008 hadden we 6 modules met een totale lengte van bijna 12 meter. Deze keer het ik de dubbele lengte gereserveerd in de Nekkerhallen!

Ik hoop dus dat de zes "oude" modules er zullen bij zijn, maar ook dat er minstens 6 bijkomen!

De regels zijn niet gewijzigd, tenzij ??n klein detailtje: aan elke zijde van de module moet het spoor over minstens 20 cm recht liggen en evenwijdig met de voorzijde. Dit moet koppelingsmoeilijkheden vermijden. Uit de ervaring wordt men wijzer. [;)]

Ook wordt er verwacht dat de deelnemers minstens een paar uurtjes tijdens het weekend aanwezig zullen zijn, zodat het niet steeds dezelfde personen zijn die de wacht moeten optrekken.

Uiteraard komen deelnemers gratis binnen en worden door de organisatie getrakteerd op een drankje en een hapje.

Ik zal er zijn. Wie nog???

Dit is een ideale opdracht voor beginners en klein behuisden.
Niet twijfelen mannen. De pret en het genoegen om deel te nemen in Mechelen is gegarandeerd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Het is verdacht stil na mijn oproep. [:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

Zoals op TMM vermeld : ik zal er zijn (toch verlof gekregen) [:p]

conducteur

Dat word een project voor mij voor 2012. Kweet nu al niet wat eerst af te werken. Ik had graag meegedaan, maar je moet kunnen kiezen h
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

hobbyist

ik zal er waarschijnlijk ook wel zijn maar door interne veranderingen op de werkvloer kunnen de werkdagen wijzigen. zal dit weten medio mei.

ToThePoint

Hoi allen

Ik zit met verhuisplannen, zal in juni zijn vrees ik. Heb ook nog andere katjes te geselen.
Na de verhuis eerst de baan op zolder. Het zal bijgevolg ten vroegste volgend jaar zijn.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI