Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

klassieke scenery fouten

Gestart door Dirky, 01 april 2009, 22:58:03 PM

bollen neus

citaat:
Geplaatst door Dirky

Over wheateren van rollend materieel kan er wel een nieuw draadje geopend worden want daar is ook veel over te vertellen. Als er nog geen is...

thx



Over rollend materiaal wheateren bestaat er inderdaad al een draadje met foto's van verschillende leden.

Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.

Kees-Jan

@ Dirky:

Het verven van de railstaaf bevalt mij beter om te doen met de airbrush dan met de kwast. Met de kwast is het al snel te dik waardoor je details zoals railschoenen en of railspijkers/bouten kwijt raakt.

kees-jan

T13 rules

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Aai weer een fout ontdekt en nu door T13.

Ja je hebt helemaal gelijk want deze komt niet direkt uit de revisie. Weatheren is voor mij echt geen probleem hoor maar deze lok was nog niet eens klaar en draaide een stukkie proef.


Hier vind ik de ballast te grof en door het verven van de railstaven is te veel detail verloren gegaan (tegenwoordig gebruik ik daar de airbrush voor).

Graag zie ik dan ook nu eens een plaatje van u [;)].

Kees-Jan


hoi Kees-Jan,
had al door dat het weatheren geen geheimen meer inhoud voor u. en ik hoop dat dat je net de  foto met de lok hebt gepost om deze reactie los te krijgen! helaas lukt het me nog niet al te best om een foto van mijn creaties hier ergens op de wereld los te laten.
maar op de komende expo in Blankenberge mag je me altijd aanspreken aan de Z-baan van MSKK. misschien heb ik wel enkele van mijn lieverdjes bij...[8)]
groeten
 

Kees-Jan

Das onmogelijk voor me om daar te geraken. Ws kan er iemand een foto daar maken [;)].

Mijn agenda is te druk en ben blij dat ik naar Dortmund (intermodelbau) kan op de woensdag (voornamelijk voor zaken).

Kees-jan

T13 rules

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Das onmogelijk voor me om daar te geraken. Ws kan er iemand een foto daar maken [;)].

Mijn agenda is te druk en ben blij dat ik naar Dortmund (intermodelbau) kan op de woensdag (voornamelijk voor zaken).

Kees-jan


een andere realisatie van mezelf kan je ook terugvinden in MSM nr 39. heb in ??n der vorige edities van de dioramawedstrijd nog meegestreden naar de hoofdvogel.het was het diorama "Membreville" waar ik toen een 6de plaats mee behaalde.
nog een andere realisatie was de verbouwing van de baan Ponca Yard (US)naar het meer Belgische Pocahontas, die op de allereerste MSM expo te Wetteren in 2002 te zien was en ook al eens te Blankenberge.
wat betreft Blankenberge zullen wel genoeg foto's her en der verschijnen!
groeten