Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

loccollector's baan

Gestart door 55erke, 30 maart 2009, 20:52:40 PM

conducteur

Kun je eens wat foto's plaatsen van het andere deel van de baan?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

55erke

citaat:
Geplaatst door conducteur

Kun je eens wat foto's plaatsen van het andere deel van de baan?



:-) zoveel groter is de baan nu ook weer niet hoor,
Aan de rechterkant heb je nog een kasteel op een berg en dat is het zowaar ;-)  Het is ijgenlijk een 8 vorm die wat uitgerekt is.
Het stuk van het kasteel is nog niet afgewerkt en ziet er nog niet uit op foto ;-)

groetjes
Johan

55erke


Hoy
Hierbij nog wat foto's van de baan, ik ben ook een poging aan het doen filmpjes te maken maar dit nog niet met het
gewenste resultaat, hopelijk lukt het me nog.
Geniet van de foto's want de dagen van deze baan zijn stilaan geteld, Ik heb een huisje gekocht met een grote zolder dus.....
Beetje jammer van de baan maar een nieuwe zal ook fijn zijn , eindelijk een fatsoenlijke onderbouw , eindelijk een schaduwstation..


:































ht






Groetjes

Johan




Steven123

Wow, mooie foto's Johan  ;)
Erg jammer dat de baan weggaat (?) maar met een schone lei beginnen heeft soms ook zo z'n voordelen.

In elk geval een mooie collectie rollend materieel, veel succes op de grotere zolder binnekort  8)

Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

TBCédric

echt een mooie collectie rijtuigen,loks e.d! én man, wat een prachtige baan. vraagje welke rails ga je nu nemen?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

modeltreinbart

Desondanks ik geen voorstander voor märklin ben vind ik je baan zeer aardig geslaagd , vooral de sfeer die je wil brengen vind ik geslaagd.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Gerolf

Toffe afscheidsfoto's van een erg sfeervolle baan  8)  :'(
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Jammer dat je een dieselloc aan de elektrische M2-stuurstand hebt hangen, maar afgezien daarvan zijn het weer mooie foto's geworden.

Succes met je nieuwe baan!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

55erke



merci voor de complimenten allemaal,

@ Piko,  dat zal c en k rail worden denk ik.

@ Jurgen,  Ik kan er een E-loc aan hangen maar dan heeft ie weer geen bovenleiding......
                 mischien op de volgende baan ;-)

Groetjes
Johan


Brossel

Citaat van: Jurgen op 12 februari 2013, 11:02:00 AM
Jammer dat je een dieselloc aan de elektrische M2-stuurstand hebt hangen, maar afgezien daarvan zijn het weer mooie foto's geworden.

In het toeristisch seizoen reed in de jaren tachtig elke weekenddag een toeristentrein vanuit Antwerpen naar Luxemburg. Gereden werd via lijn 42, toen nog met de diesel van de reeks 55. Als rijtuigstam werd gebruik gemaakt van de elektrische trek duw stammen M2 die in het weekend niet nodig waren rond het Antwerpse.

Voor deze ' Ardenner express' werd zelfs regelmatig een stam met twee stuurstanden gebruikt. Ik ken overigens alleen foto's van groene stammen in deze dienst.

Het kwam dus weldegelijk voor... alleen wel altijd getrokken door de diesels.

Groetjes Dave
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!


niko

hoy 55erke.

Jammer dat je je baan afbreekt maar langs de andere kant uitbreiden is altijd leuk,
mooie collectie loks heb je en ook een sfeer volle baan.

mvg niKo
mvg Niko

Ludwig

Gefeliciteerd met de aankoop van je huis. ;)
Dat de baan gaat sneuvelen is erg maar het vooruitzicht op een grotere ruimte voor de hobby is toch ook weer mooi.
Hopelijk horen en zien we snel weer iets van je verschijnen.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ERVIN

Wel wel , mijne grote vriend uit Westerlo gaat zijn vleugels spreiden , in ieder geval proficiat met de aankoop van je nieuwe huis , en dat huis heeft een grote zolder , kan je opnieuw gaan dromen en plannen maken , dus eerst zorgen dat je daar goed op je plekje zit , en dan kan het echte grote werk beginnen op zolder.
Als je hulp moest nodig hebben , je weet mij te vinden hé !!!  ;)

Brossel

Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!