Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Roco 20 Blauw NMBS 2009

Gestart door nohab, 19 maart 2009, 17:52:24 PM

itchy

ik heb nog een oude roco 2018, die zijn lichten lijken mij minder geel, maar dat zullen nog wel geen ledjes geweest zijn zeker?
dat wordt weer prutswerk aan de nieuwe 2006
steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

itchy

ik heb even de links van de foto's geknipt/geplakt (model uit doos zonder details geplaatst)





Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

itchy

Men heeft blijkbaar gebruik gemaakt van de oude mal, maar deze is toch aangepast o.a. onder/tussen de twee voorruiten is een uitsparing voor de plaatsing van een of andere stekker (zie foto's van 1/1 model een paar pagina's terug, weet niet waarvoor die dient), bestond nog niet op het oude model.
Panto's zijn ook anders (ik heb er zwarte op mijn 2018) maar zo te zien niet echt finescale.
Steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

13erke

Hmm, in vergelijking met de gele uitvoering van een paar jaar geleden is er niets veranderd.[:(] Nog steeds niet de juiste panto's en die gele lichten, daar hadden ze wel iets mogen aan doen. Nu ja, met de overdetaillering van LSM zijn we misschien heden ten dage te  perfectionnistisch geworden[?]
Zie ik dat nu verkeerd of zijn die Magelan logo's niet scherp?

PeterBrz

Ik wacht in spanning op m'n wisselstroom model! [:D]

itchy

citaat:
Geplaatst door 13erke

Nu ja, met de overdetaillering van LSM zijn we misschien heden ten dage te  perfectionnistisch geworden[?]
Zie ik dat nu verkeerd of zijn die Magelan logo's niet scherp?


Qua detaillering: 1?let op,  foto is van model zoals het in de doos zit, de losse onderdelen zijn nog niet gemonteerd (handgreep onder voorruit, stroomkabels,...) en 2? ja misschien zijn we door LSM wat veeleisend geworden...
Magelan logo: ik vermoed dat de onscherpte aan het fototoestel ligt. Maar heb het model zelf nog niet in het echt gezien.
Ik ben ook benieuwd!
Steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

daniel

Enkele recente beelden van de echte 2006 ... om verder te detaillering



itchy

wow super!
weet er iemand welke decoderinterface is ingebouwd? (8pin, 21pin)
zal wel dezelfde zijn als in de recent geproduceerde gele versie? (maar ik weet ook niet welke interface daar in steekt...)
steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

eddy


itchy

Bedankt Eddy!
Steven

citaat:
Geplaatst door eddy

8-pins
groeten Eddy

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

the_gold

wachten dus op het wisselstroomodel!

dgrr57

citaat:
Geplaatst door the_gold

wachten dus op het wisselstroomodel!


heb je een besteld ?
want volgens HIER zijn de AC modellen op

nohab

Nee, de AC modellen zijn nog niet geleveerd, allen de DC zijn aangekomen in Diepenbeek

dgrr57

citaat:
Geplaatst door nohab

Nee, de AC modellen zijn nog niet geleveerd, allen de DC zijn aangekomen in Diepenbeek


Ok, bedankt voor de inlichting [;)]

itchy

er worden maar 100 ac exemplaren gemaakt van elk model (2005 - 2006)

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door nohab

Nee, de AC modellen zijn nog niet geleveerd, allen de DC zijn aangekomen in Diepenbeek


Ok, bedankt voor de inlichting [;)]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail