Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Roco 20 Blauw NMBS 2009

Gestart door nohab, 19 maart 2009, 17:52:24 PM

nohab

Speciale reeks voorzien voor 2009 : ROCO CC 20 NMBS in het blauw, nummer normaal 2005, een verwachte lok:)8D:D

Anarchy

[:0][:0][:0][:0]

Waar ik al zo lang op wacht, super!

*edit* van waar de info? [:D]

Jurgen

Tja, vanwaar komt de info?[?]

In ieder geval, ik wacht al lang op een nieuwe oplage van een reeks 20 in het blauw. De vorige reeksen heb ik allemaal gemist wegens niet in 3-rail beschikbaar en voor mijn tijd.
Als hij dus komt, laat ik hem niet schieten. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gottardo

Ja, vanwaar komt die info ? Ben ook wel ge?nteresseerd.  Heb niets gezien in de "Neuheitenkatalog 2009" van Roco (die trouwens toevallig hier net naast me ligt).

Groetjes,

Gottardo

Anarchy

In de catalogus zal je die nooit vinden aangezien het om een exclusieve serie gaat. Bron zal waarschijnlijk TMM zijn.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Anarchy

In de catalogus zal je die nooit vinden aangezien het om een exclusieve serie gaat. Bron zal waarschijnlijk TMM zijn.



Op die site was ik ook al gaan kijken. Ik heb er tot nu toe nog niets over gevonden.
Ik ben wel benieuwd. Is er misschien iemand anders die dit bericht kan bevestigen of ontkennen? Misschien 1 van de handelaars hier op het forum. Als ze geen zwijgplicht hebben tenminste.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy


Jurgen

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Niet goed gekeken dan, Jurgen [;)]

http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=4533



Sorry, ik dacht aan de site van de invoerder, dat is t2m. [;)]

Maar in het draadje op het franstalige forum zie ik ook niet meteen een betrouwbare bron staan. Ik geloof het dus nog steeds niet en ik wacht dus ook nog steeds op een echte bron.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

nohab

Vast en zeker, er komt een blauwe CC NMBS n?2005 van Roco in 2009

boke

Wanneer mogen we hem in de winkels verwachten?

Jurgen

citaat:
Geplaatst door nohab

Vast en zeker, er komt een blauwe CC NMBS n?2005 van Roco in 2009



Tja, maar ondertussen is er nog steeds geen betrouwbare bron.
Voor mij is dit dus nog steeds gewoon een onbevestigd gerucht.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

jakke

Als het gerucht klopt overweeg ook wel een exemplaar.
Hopelijk horen we hier wel iets meer ten gepaste tijd; M.a.w. vroeg genoeg om een stuk te bestellen .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

boke

Het gerucht zal wel kloppen want ik heb een antwoord gekregen via mail van een winkelier op mijn hoger gestelde vraag.[:I] Volgens dat antwoord zou hij in oktober in de winkel moeten liggen. Ik vind het ook wel raar dat je er nergens iets van terug vindt of dat het "gerucht" door niemand bevestigd wordt... [V]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door boke

Het gerucht zal wel kloppen want ik heb een antwoord gekregen via mail van een winkelier op mijn hoger gestelde vraag.[:I] Volgens dat antwoord zou hij in oktober in de winkel moeten liggen. Ik vind het ook wel raar dat je er nergens iets van terug vindt of dat het "gerucht" door niemand bevestigd wordt... [V]



Tja, heb het ook gekregen en was niet van plan om het hier online te plaatsen. Maar als een ander het doet moet ik ook niet meer zwijgen.
Volgens mij hebben ze gewoon een zwijgplicht zoals ik reeds eerder dacht. Afin, ik heb ondertussen al een prijs gevraagd.
Ook de vraag of het de huidige livrei of die met trapezium (zoals vorig jaar aangekondigd) zal worden is reeds gesteld. Ik wacht alleen nog op een antwoord.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

boke

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door boke

Het gerucht zal wel kloppen want ik heb een antwoord gekregen via mail van een winkelier op mijn hoger gestelde vraag.[:I] Volgens dat antwoord zou hij in oktober in de winkel moeten liggen. Ik vind het ook wel raar dat je er nergens iets van terug vindt of dat het "gerucht" door niemand bevestigd wordt... [V]



Tja, heb het ook gekregen en was niet van plan om het hier online te plaatsen. Maar als een ander het doet moet ik ook niet meer zwijgen.



Is er ergens gevraagd om hierover niets te zeggen? Waarom moet er toch altijd zo geheim gedaan worden naar aanleiding van het (her-)uitbrengen van een loc? [V] Men doet precies alsof men met de meest geheime technische snufjes bezig is. En uiteindelijk is het toch maar een hobbyprodukt dat dan nog eens door het overgrote deel van de bevolking als speelgoed bekeken wordt. Jongens toch! Weet je dat de werkwijze van sommige fabrikanten me soms zo demotiveert dat de goesting om verder te bouwen ver te zoeken is. [:(] Is het dat wat ze willen? [?] Ik denk het niet...