Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Effe voorstellen

Gestart door ON6KN, 15 maart 2009, 23:29:33 PM

ON6KN

Hallo Allemaal,

Ik ben op dit ogenblik 57 jaar en ben gepensioneerd, het zal je misschien opvallen dat ik een rare inlognaam hem maar ik ben ook radioamateur en dit is mijn roepnaam.
Ik heb reeds een tiental jaren een deel materieel in N spoor en heb toevallig dit forum gevonden.....

Groetjes de Fran?ois

Ferre

welkom :-)

'73's

ON3LGS & ON5IE

;-)

railman56

welkom op het forum fran?ois
wat zijn je plannen?
of heb je al een baan?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

janjozef

Welkom francois, die andere zonde is je vergeven [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

marc goovaerts

Welkom Fran?ois,

Alweer een N-er erbij !
[|)]Ik begin me af te vragen met hoevelen we wel niet op dit forum zitten... Het zou misschien een marketingargument zijn voor het blad om wat meer aandacht aan deze schaal te besteden...

janjozef

maar dan moet je een eigen n-forum naar analogie met O-forum
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door janjozef

maar dan moet je een eigen n-forum naar analogie met O-forum


Niet nodig. Dit forum volstaat meer dan ruimschoots. Er zijn ook heel wat punten die voor ?lle schalen tellen.

Ik hoop enkel op wat meer N in het magazine. Een soort 'apartheid' vanwege de meerderheid (HO) staat tegendraads op de collegialiteit die praktisch alle modelbouwers in alle schalen kenmerkt.

Gerolf

Welkom, Fran?ois [8D]

@Marc: het probleem is dat er te weinig "schrijvers" zijn voor schaal N. Voel je geroepen!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters
Welkom, Fran?ois [8D]

@Marc: het probleem is dat er te weinig "schrijvers" zijn voor schaal N. Voel je geroepen!

Gerolf,
Ik voel me geroepen, maar voorlopig (voor h??l wat redenen) zit dat bij mij voorlopig onder 'Ooit zal het klaar zijn'. E?n keer die redenen van de baan, zou ik niet liever willen. Maar voorlopig is het een 'wait and see' en zal ik forumleden verder proberen te helpen met wat ik weet/heb.

ON6KN

Hallo Allen,

Bedankt voor de bemoedigende woorden[:I], ik ben hier al geruime tijd mee bezig, heb voornamelijk Belgisch materieel, alleen is het met mondjesmaat dat er iets uitkomt en dan nog.....[:(]
Ik heb ongeveer een anderhalf jaar geleden mijn zeer goeie vriend verloren, hij was een fervent Nspoorder, had een experimentele baan en was een echte verzamelaar.....

Fran?ois