Schleiper

Gestart door Dirky, 13 maart 2009, 21:15:30 PM

Dirky

Wil toch efkens vermelden:
Ik heb op 13/02 een voorraad messing profieltjes besteld bij Schleiper via hun website. Enkele dagen later kon ik bij recente orders zien dat op twee na, alle orderlijnen voor mij gereserveerd waren. Uiteindelijk heb ik na een paar ontvangen emails de twee lijnen geannuleerd en ja... vandaag, dus 1 maand later, zijn de profielkes toegekomen maar is het saldo van de geannuleerde lijnen nog niet op mijn rekening verschenen...

Dus, als jullie Schleiper dingen nodig hebben, NIET via de website bestellen als 't dringend is!

Dirk

Gerolf

Messingprofielen bestel ik via Conrad. Gaat vlot, en die hebben een behoorlijke keuze.
Heeft Schleiper nog andere vormen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

Wou Schleiper eens proberen. Conrad heeft met al nekeer dik bij mijn k.... gehad met een reeks slechte IC's waarvoor ze hun verantwoordelijkheid niet wilden opnemen. Daardoor ben ik niet meer geneigd bij Conrad te kopen. Hun service is alles behalve!
Volgende keer bestel ik in Nederland bij een grote metaalhandel... de naam vind ik nu niet terug!
Dirk