Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM38

Gestart door tonycabus, 08 mei 2005, 18:13:56 PM

tonycabus

'k Ben er zelf benieuwd naar!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

argilla

[:D][:D] hahha Tony je bent niet de enige [:p][:p]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

just4fun

Oeioei, door het grote aantal overuren dat ik heb moeten kloppen op de werkstek [V] heb ik het vorige nummer nog niet helemaal uit!

Groeten,

Paul

erik de noorman

Weer een prima nummer

Erik

Johnnytrein

Mijn exemplaar was er deze morgen. Maar ik ben wat teleur ges teld d oor de lees  baarheid van de oms lag. Dezei sdus gedrukt zpals dit stukje tekst Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

FREMO e.V. - afd Belgiƫ

Editie ontvangen deze morgen, maar ongelukkig in zeer slechte staat.

Copie is gescheurd, door wie, onbekend. Hoop op een vervang exemplaar.

Dus nog eventje wachten,

Mvg
FREMO e.V. - Afd Belgi
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

nico

Beste Fremo,
Stuur ons je gescheurd exemplaar terug en we sturen je een nieuw nummer. In de hoop natuurlijk dat dat onbeschadigd je bus bereikt.
Groeten,
Nico

jean-luc

Prima nummer hoor ! Interessant en leerrijk.

Groeten, Jean-Luc

argilla

prima nummer, goede layout, makkelijke tekst om te lezen, kortom ...zoals we het gewoon zijn [:D][8D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Mijn magazine was door iets of iemand geplooid. Hierdoor is in de rand een klein scheurtje gekomen. Gelukkig niet te groot.
Ik kan daar nog mee leven, maar zijn ze echt gewoon zo lomp bij de post?

Voor de rest wel een prima nummer, zoals gewoonlijk h?. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bartie

Halo,

inderdaad, weer een zeer mooi nummer (met dank aan de postbode voor de goede zorgen [:)]).

Mijn top 3:

*Zelebeke: zeer mooie baan, kijk nu al uit om U nieuw ontwerp te aanschouwen.

*H0-modelkoppelingen: zeer goed, kan die doos met 'niet geschikte' wagonnetjes weer bovenhalen en ze een tweede leven geven.

*KIS: Volop bezig en steeds uitkijkend naar het vervolg.


Het was niet eenvoudig deze keer om er maar drie te vernoemen en hier hadden ook andere artikels kunnen staan. Doe zo voort.

Groetjes Bart.

tonycabus

Positieve kritieken doen ons plezier! Maar ook op- en aanmerkingen, suggesties enzomeer zijn welkom!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Havoc

Fijn nummer. Het verweren is prachtig (maar daar waag ik mij niet aan) en de reeks over de goederenwagens is valt ook goed mee. De artikels over Zelebeke en Sart-lez-Spa waren ook prima. Spijtig dat in het Zelebeke artikel niet werd ingegaan over hoe het echte spoorplan werd omgezet naar een meer bruikbaar plan.

Kan het zijn dat er hier en daar een foto/onderschrift verwisseld is in het artikel over de detailering van die goederenwagen? En de reclame voor ebay is de franse versie.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

D_Loc

MSM 38 ligt al in de lokale kiosk maar nog niet in mijn brievenbus [:(]

Vandaag (14 mei) ontvangen[:)], het ziet er weer goed uit. Als eerste even het stukje over de goederenwagens type F gelezen omdat ik binnenkort ga proberen om een wagen van hettype Fbl na te bouwen. Deze 2-assige cokeswagens heb ik vroeger veelvuldig gezien in de cokestreinen van Aldorf(D) naar Belval(L). Hierin reden ook de lange FALS mee welke volgens mij ook niet in model worden nagemaakt.

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

janjozef

het mijne zal spijtig genoeg ongelezen blijven liggen tot volgend weekend zit iets te ver weg om te kunnen lezen moest mee op verlof.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem