Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

SMZ Leverancer van Z materiaal

Gestart door mahtoska1, 05 maart 2009, 12:18:52 PM

mahtoska1

Hallo,
Heeft er iemand van jullie ooit bij SMZ (http://www.sondermodellez.at/) iets gekocht?
Op de website staat niet hoe ze hun produkten verdelen. Ook een prijslijst ontbreekt.

Alvast bedankt,
De beste Z groeten,
Pieter

treinliefde

Naar het schijnt zou m?rklin gaan stoppen met de productie van de schaal Z, en dat zal niet meer zo lang duren...

Voor je er nog mee start informeer U goed

Zamateur

Ik ken maar ik nooit heb gekocht. Maar duur.
[V]
Zébu-Zamateur

amateur van Z en technische directeur van Saroulmapoul

depovero

HELA? WACHT EERST DE CONCLUSIE VAN HETGEEN NU MET MARKLIN GA GEBEUREN? VOOR IETS ZOMAAR ROND TE STUREN!

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

treinliefde

Daar was al een 5 tal maand sprake van, van voor deze crisis.

Maar ah ja, we weten het uit slechte bron

mahtoska1

citaat:
Naar het schijnt zou m?rklin gaan stoppen met de productie van de schaal Z, en dat zal niet meer zo lang duren...

Voor je er nog mee start informeer U goed


Dit hoor ik al sinds ik met schaal Z begonnen ben in 1984.

Dit kan schaal Z alleen maar boeiender maken. Er zijn trouwens genoeg andere leveranciers voor Z materiaal. Het zou wel spijtig zijn moest tante M weg vallen als leverancier voor Z. Maar, de ene zijn dood is de andere zijn brood.

Maar zoals reeds gezegd, afwachten maar.

Beste groeten,

Pieter


Zamateur

Volledig d' overeenkomst. Maar de anderen zijn duur. Behalve Micro-train.
Een Kof van ZMB : 400 ?
[V]

Maar er is veel Z in e-bay.
[:p]
Zébu-Zamateur

amateur van Z en technische directeur van Saroulmapoul

mahtoska1

Hallo Allemaal,
Om terug te keren naar het draadje:
citaat:
Heeft er iemand van jullie ooit bij SMZ (http://www.sondermodellez.at/) iets gekocht?
Op de website staat niet hoe ze hun produkten verdelen. Ook een prijslijst ontbreekt.



Beste Z groeten,
Pieter

mdvholland

CiteerHeeft er iemand van jullie ooit bij SMZ (http://www.sondermodellez.at/) iets gekocht?


Pieter, ik heb 3 van hun NS rijtuigen. Beetje prijzig, maar fraai en uniek. Nu nog een ns18000 om er voor te hangen...

groetz,
Matthijs

mahtoska1

Hallo Matthijs,

Ik vind op de website niets terug over de bestelprocedure, betaalmethodes, levertijden, verzendkosten... Kijk ik er over?

Heb jij enig idee hoe dit allemaal verloopt? Hoe heb jij dit gedaan?

Beste Z groeten,
Pieter

mdvholland

citaat:
Geplaatst door mahtoska1
Ik vind op de website niets terug over de bestelprocedure, betaalmethodes, levertijden, verzendkosten... Kijk ik er over?

Heb jij enig idee hoe dit allemaal verloopt? Hoe heb jij dit gedaan?



Ha Pieter, ?t is weer even geleden, maar ik ze gemaild, kreeg per ommegaande prijsopgaaf. Bestelling gedaan, bedrag overgemaakt (da?s een stuk makkelijker geworden met het int. banknummer, kostenloos). Prima service, fraai product.
Ik heb geprobeerd de prijs van destijds (2005) te achterhalen, maar ik weet het niet meer. Questie van opvragen..

Mogen we een nieuwe Z-spoor verrassing van jouw tegemoet zien, Pieter? een baan naar NL/Belgisch voorbeeld?

NB heb bijzonder genoten van (de reportage van) jouw baantje in MSM!

groetz,
Matthijs

mahtoska1

citaat:
Mogen we een nieuwe Z-spoor verrassing van jouw tegemoet zien, Pieter? een baan naar NL/Belgisch voorbeeld?


De Belgische baan voor de minibaantjes wedstrijd was een zijstapje. Ik ben vooral ge?ntersseerd in Zwitsers materiaal. Voor het Z hoekje in Mechelen 2010 zou ik dan ook graag een Zwitserse baan tonen. Ik heb wel nog veel werk aan deze baan. De definitieve planning van wat er in het Z hoekje komt dient nog uitgewerk te worden.

Op 16 oktober 2009 komen we samen in de lokalen van MTD.

citaat:
NB heb bijzonder genoten van (de reportage van) jouw baantje in MSM!


Het artikel is geschreven door de vrouw des huizes. Ik zal haar de lofbetuigingen doorgeven...

Beste Z groeten,

Pieter

depovero

Dag Mathijs,

Voor het Z hoekje in Mechelen zijn wij al een klein groepje aan het worden van 7 personen. Ik heb het deze zomer wat rustiger gehouden met de anderen 'lastig' te vallen. Bij mij wordt een stenen brug uit plasticard gebouwd, op basis van zelgenomen foto's van een bestaande brug. Leuke ondervinding, waarmee ik veel aan het bijleren ben. Mijn baantje zal een belgische worden. Een echte uitdaging, hoor! Pieter werkt aan zijn zwitserse baan, anderen aan hun duitse banen, en nog anderen zullen hun rollend materiaal in een  vitrinekast tentoon stellen, waarschijnlijk met een welbepaald thema.
Mocht het je interesseren om mee te doen, geef mij dan via pm een seintje.

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

doomslu

Zeven man al! Goed zo mannen. Het Z-hoekje wordt zeker een succes. [:p]

Waar zitten de N-ers?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

citaat:
Geplaatst door doomslu

Zeven man al! Goed zo mannen. Het Z-hoekje wordt zeker een succes. [:p]

Waar zitten de N-ers?


zesde modelspoorexpo in het teken van andere schalen dan HO?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum