loc gaat slapen

Gestart door factageklerk, 04 maart 2009, 17:00:50 PM

trainfreak

citaat:
Geplaatst door argilla

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door argilla

op Nation. Geo is regelmatig te zien: Mark Williams "trains" over de geschiedenis van de trein, soorten loco's, rails leggen, metro, Docklands railway, USA, gelede Bayers, smalspoor, hoogste spoorweg... enz... kortom alles wat van dicht en ver met de "trein" te maken heeft. Heb ze opgenomen via Belgacom op de harde schijf van de recorder. Maar weet niet hoe ik dit kan overbrengen naar een USB stick ( heeft wel een voorziening voor zulke stick)



Overzetten op USB stick is niet mogelijk. Maar ik ben bezig met DVD's van die afleveringen te maken, als er interesse moest zijn???
BTW: als je een googled kan je zo ook rechtstreeks aankomen bij de productiefirma ofzo



----------------------------------
Dat is nog beter. Het wachten waard want, het zijn goede informatieve afleveringen. Als het zover is geef een seintje en alvast bedankt ![;)]



Normaal zou ik tegen 15 april alles van Mark Williams 'on the rails' compleet moeten hebben. Zijn er nog anderen die interesse hebben in de DVD's?

Op zondag 12 april geven ze vanaf 6u 's ochtends alle afleveringen nog eens opnieuw

Ik heb ook nog andere opnames, zie http://users.skynet.be/trainfreak/opnames%20tv.doc
Spoorse groeten
Dimitri