Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Vanbiervliet

Gestart door dgrr57, 28 februari 2009, 20:18:49 PM

Ralf Wittkamp

Hallo.
Am 1. und 2.10.2011 war/ist eine "Haus-Ausstellung" bei Van Biervliet. Was wurde dort pr?sentiert/angek?ndigt? War etwas zu der G 2000 zu h?ren? Kann man irgendwo Bilder davon sehen?

Danke f?r Antworten.


Hello.
At 1. and 2.10.2011 was/is an "house-exhibition" at Van Biervliet. Which new models were presented/announced there? Any new information of the G 2000? Some pictures shown anywhere in the internet?

Thank you for answeres.


Gruss/greetings
Ralf Wittkamp
 

Metpetergaathetbeter

Ralf,

I didn't went, kept my money for next week in Genk ![:D]

I guess just open - door with special discounts en points voor new-things en special discounts for last pieces (end of series)

Greetings Peter[;)]

PS Perhaps new 6255 ? They als show new models and prototypes for future productions !

http://www.vanbiervliet.com/

ERVIN

Is er iemand naar de open-deur dag bij VBV geweest , en zo ja was de 6255 al beschikbaar , want die loc wil ik h??l graag aan mijn werktreinen-collectie toevoegen.[:p]

BD1701

Ja Erwin, ik ben naar de open-deur-dagen geweest, en de 6255 "Infrabel" was al beschikbaar. Ik raad je aan om niet te lang te wachten van die te bestellen of te kopen, want de verkoop verliep blijkbaar vlotjes. In AC zouden ze volledig uitverkocht zijn.
 

ERVIN

Waarvoor dank BD1701.[;)]

swarol


wat sleep hij meestal, vind het wel een mooi kleurtje, de body laat me aan een ander model denken maar kan niet juist zeggen welke, de 66 MSS
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Kees-Jan

Ter info:

De foto, van mijn model, die Swarol geplaatst heeft, toonde niet het model zoals het naar Vanbiervliet gegaan is maar een studiemodel door mij gemaakt. De foto heb ik weggehaald om verwarring te voorkomen.

Kees-Jan

NB Meestal maak ik foto's van de modellen die we maken maar bij die 6255 VBV heb ik geen foto's voor publicatie gemaakt........

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Ter info:

De foto, van mijn model, die Swarol geplaatst heeft, toonde niet het model zoals het naar Vanbiervliet gegaan is maar een studiemodel door mij gemaakt. De foto heb ik weggehaald om verwarring te voorkomen.

Kees-Jan

NB Meestal maak ik foto's van de modellen die we maken maar bij die 6255 VBV heb ik geen foto's voor publicatie gemaakt........



Kees-Jan,

Misschien eens uitleggen wat het verschil is tss studie- en uiteindelijk model ( welke stond dan in MSM ?) voor de geinteresseerden die dit weekend Vanbiervliet niet bezochten ![?]

Groeten Peter[;)]