Vanbiervliet

Gestart door dgrr57, 28 februari 2009, 20:18:49 PM

dgrr57

Volgens url="http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=4498"HIER/url zou Vanbiervliet het prototype 60 (ook aangekondigd door Roco) dit jaar produceren.

modelbaanHO

Is dat niet een beetje vreemd: Van Biervliet heeft een hele brochure op zijn website staan met alle nieuwigheden voor 2009 en het prototype van de reeks 60 staat daar dan niet bij ???

Langs de andere kant staat er wel op de website dat er volgende week een nieuw model wordt aangekondigd in samenwerking met LSM.

Afwachten dus...
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

loco

Ik heb op de website nog geen folder gezien van Van Biervliet, wel van B-Models. Beiden zouden een gsescheiden koers varen. B-Models komt met een 55 en zal overal te verkrijgen zijn. VBV komt met een ander model dan de 55. Volgens wat hierboven staat zou dit een eveneens een 60 prototype zijn. Afwachten maar. Deze week is afgelopen en er is niets gemeld. Misschien morgen op de ruilbeurs in Mechelen. Daar staat VBV ook met een stand.

doomslu

We zijn benieuwd ! [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Anarchy

Zou toch niet meer dan logisch zijn dat die nieuwe loc de proto 60 zal zijn. Ben er zeker van dat het die zal zijn. En als dit dan nog op TMM als officieel word medegedeeld moet je daar niet aan twijfelen. [:)]

@loco, Van Biervliet is de man achter B-Models. Dus wat jij daar van gescheiden koers zeg lijkt mij niet te kloppen. Evenals dat je zegt dat zowel B-Models als Van Biervliet een andere 55 brengen. Wat is dat voor larie?

Rochevalien

VBV komt met een ander model dan de 55. Hier staat dus niet dat VBV met een andere 55 komt,maar wel met een andere lok.
Bovendien geeft onze collega op het TMM forum zijn bron niet prijs.
"Volgens een officiele bron" waar slaat dat op? gehoord via via op een beurs of in hun winkel ?
Het kan goed zijn dat VBV een proto 60 aan het ontwikkelen is maar daarom is die nog niet voor dit jaar.
Dit zou wel kunnen betekenen dat er weer een dubbele produktie inzit van die lok.We zullen zien wie (VBV of Roco)er het eertse klaar is en wat de prijs zal zijn.
Wordt ongetwijfeld vervolgd....

Gerrit

doomslu

Jeroen, Loco weet waarover hij praat, daar ben ik zeker van. [^]

Het gaat 'm dus over een nieuw model, in samenwerking met LS-Models, zoals de reeks 60.

B-Models is uiteraard ook een initiatief van Van Biervliet, maar ze gaan iets anders te werk, zoals je op hun website kon lezen.

Nog even geduld mannen. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

En toen werd het lente, daar ben ik wel zeker van.[:D][:D][:D]

Groeten, Eric[:o)].

Anarchy

citaat:
Geplaatst door doomslu

Jeroen, Loco weet waarover hij praat, daar ben ik zeker van. [^]

Het gaat 'm dus over een nieuw model, in samenwerking met LS-Models, zoals de reeks 60.


Wel dat zei ik toch. En dat nieuw model zal hoogstwaarschijnlijk de 60 proto zijn [^]

teessee

Waarschijnlijk een domme vraag; is er een verschil tussen een reeks 60 en een 60 proto?
Tom

conducteur

citaat:
Geplaatst door teessee

Waarschijnlijk een domme vraag; is er een verschil tussen een reeks 60 en een 60 proto?


Domme vragen bestaan niet, hooguit een dom antwoord.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dgrr57

citaat:
Geplaatst door teessee

Waarschijnlijk een domme vraag; is er een verschil tussen een reeks 60 en een 60 proto?


PROTO - REEKS.

Dus ja, daar zijn verschillen [;)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Anarchy

citaat:
Geplaatst door doomslu

Jeroen, Loco weet waarover hij praat, daar ben ik zeker van. [^]

Het gaat 'm dus over een nieuw model, in samenwerking met LS-Models, zoals de reeks 60.


Wel dat zei ik toch. En dat nieuw model zal hoogstwaarschijnlijk de 60 proto zijn [^]



Jeroen, Gerrit en Luc doelden op het andere deel van je reactie.
citaat:
@loco, Van Biervliet is de man achter B-Models. Dus wat jij daar van gescheiden koers zeg lijkt mij niet te kloppen. Evenals dat je zegt dat zowel B-Models als Van Biervliet een andere 55 brengen. Wat is dat voor larie?


En daarop antwoord Gerrit:
citaat:
VBV komt met een ander model dan de 55. Hier staat dus niet dat VBV met een andere 55 komt,maar wel met een andere lok.


En Luc geeft dan daarop de hierboven gequote reactie.

Ik denk dat je zelf niet meer wist wat je precies geschreven had. Mijn reactie is gewoon maar om misverstanden uit de wereld te helpen, dus niet om kritiek te geven op eender wie.


Wat die nieuwe loc betreft, normaal zou het bericht vandaag online moeten komen. Men ging het deze week bekend maken en vanavond om middernacht is de week om.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

@Jurgen,

Ik heb gelezen "een ander model VAN de 55". Er stond echter "een ander model DAN de 55".