Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

trein langzaam laten rijden bij geel sein

Gestart door laurens66, 07 mei 2005, 09:01:08 AM

n/a

#45
Gerolf e.a.

Dit draadje gaat toch over het langzaam laten rijden van een trein bij geel sein?!

Je had zelf bij gezocht een onderwerp geopend over dit zelfde Scar(e)let onderwerp, waarom dan ook hier???

Wim

laurens66

#46
omdat we hier zijn plaatje niet meer kunnen zien he.

Gerolf

#47
citaat:
Geplaatst door Wim

Gerolf e.a.
Dit draadje gaat toch over het langzaam laten rijden van een trein bij geel sein?! Je had zelf bij gezocht een onderwerp geopend over dit zelfde Scar(e)let onderwerp, waarom dan ook hier???

Je hebt helemaal gelijk Wim, dit dacht ik eigenlijk ook toen ik aan 't antwoorden was. Waar het hart vol van is, zeker ... [:I]
Tony mag gerust dit wel erg afwijkende intermezzo schrappen uit de draad. Onze kleinkinderen hoeven dit niet te weten [;)]
Enfin, wat dat tekeningetje betreft: zodra ik terug webruimte heb, probeer ik het te herstellen, beloofd!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

#48
Dag Laurens (en alle anderen),

Ik heb de laatste tijd enkele aanvragen gehad voor het vertalen van de handleiding van de remmodule. Als je in deze vertaling interesse hebt, laat je het mij maar weten op kvaganee@skynet.be
Deze zijn klaar. [:p]
Dan bezorg ik U de pdf per mail.
PS: deze zijn gratis! [;)]
PS: dit geldt ook voor de andere forumleden.

MVG
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

#49
Terug webrimte, terug tekening ... :

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw