Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

vitrinekasten

Gestart door Gottardo, 19 februari 2009, 22:38:13 PM

linuxstecheltje

#15
citaat:
Geplaatst door centauri167

Hoe zit het eigenlijk met de betaling ? Overschrijving, visa; op voorhand betalen of bij levering ?
Alvast bedankt.



zoals het altijd op ebay gebruikelijk is he,
op voorhand te betalen, meestal accepteren ze wel paypal waarmee je als koper toch een redelijk goede bescherming hebt. (paypal kopersbescherming en visa [:p])

vanuit duitsland onder rembours laten versturen zal volgens mij niet geacepteerd worden. kan je best even vragen bij de verkoper.
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

Steven 1/43 modelling

#16
Een topic op mijn lijf geschreven[:D], verslaafd aan kastjes maken en bouwen van bakjes [8)]
Hierbij een foto van mijn vier inbouw vitrine kastjes van 0.5m bij 0.5m voorzien van spiegel op achterwand en verlichting. Glazen deurtjes staan al te wachten... Voor de specialekes in te zetten. [:D]//[IMG[IMG]http://i269.photobucket.com/albums/jj62/caponordtraveller/DSC_9151-1.jpg[/IMG]][/IMG]

Foto van hun grote broer volgt [:p]

Gerolf

#17
Netjes gedaan, Steven [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

#18
ja heel proper

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steven 1/43 modelling

#19
@gerolf : Bedankt , ik kan niet achterblijven h? [:p]
@janjozef : Bedankt, jup wat tijd ingekropen. Maar voor nobel doel h?[:D]

Fase 1 van wat de grote kast wordt : 0,45m op 2,20m (= 5maal 2,20m is dus een goeie 11 meter etalage bij, yes !)


Steven 1/43 modelling

#20
Ondertussen zijn we al een poosje verder, alvast een voorsmaakje van de afgewerkte kastjes ( niet gevuld) Binnenkort een gevulde foto [:D]
http://blogimages.bloggen.be/modelbaancaponordtravellers/447935-8ca4cbd82a17059fefdcdfe4a31800d9.JPG
Groeten, Steven.

Steven 1/43 modelling

#21
Enkele kiekjes van de kastjes nu gevuld, jongens dat was nog eens een leuk moment om spullen uit hun doos te halen en te bewonderen. [:D]




Tot later in een andere topic.
Groeten Steven

P.S. : meer info op : http://www.bloggen.be/modelbaancaponordtravellers

sn00zerman

#22
Ik zal mijn vitrinekasten dan ook maar even laten zien :-)

Op mijn website, kan je een PDF tutorial downloaden, van hoe je die vitrinekasten kan nabouwen.
(ondertussen staan er plexi schuifdeurtjes in, ik zal weldra de tutorial hiervoor aanvullen)








groeten,
Kris
-=[www.digitalplayground.be]=-
Where fun meets technology ...


ERVIN

#23
Amaai Kris ( sn00zerman ) hier wordt men stil van!![:0]

glamo

#24
heel knap[;)]
 

Peter

#25
Prachtig, prachtig Kris.

Lijkt alsof die vitrines meer kosten dan de loks (grapje)[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

dirkske

#26
Der zijn toch artiesten bij h??[:p]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

Gerolf

#27
Erg mooi gedaan [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sn00zerman

#28
lol, die vitrinekasten hebben me echt h??l weinig gekost.
In totaal 4 kosten, met elk 5 legplanken van ongeveer 2m10, inclusief ver, verlichting (LEDs), plexi schuifdeuren enz ... komt ik op een prijs van rond de 55 euro per kast :-)

P.S. Op m'n site staat een tutorial (in PDF formaat), hoe ik die (on)dingen gemaakt heb :-)


groeten,
Kris
-=[www.digitalplayground.be]=-
Where fun meets technology ...


cyberbeast

#29
Dat is net gedaan zeg.

Wat ik me wel afvraag: als zo'n loks en wagons steeds in vitrines staan, worden hun kleuren niet vaal van de zon?