Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

goedkope en mooie webwinkels

Gestart door laurens66, 05 mei 2005, 16:24:55 PM

laurens66

Hallo,

Ik zoek nog een paar goede en goedkope treinen webwinkels voor marklin. Het moet ergens in europa zijn maar dat lijkt me logisch.
http://www.modellbahnen-licht.de/Home/home.html?l=1&c=&s=349541313 en www.totaltrain.nl die nu duur is ken ik al.
Wie weet nog wat mooie en goedkope webwinkels?

Mvg,

Laurens

cargo

#1
Hallo,

Goede ervaring heb ik met:
- www.lokshop.de
- www.modellbahn-kramm.com
- www.modeltreinexpress.nl

Mvg.

Cargo.
 

Johnnytrein

#2
Laurens, de eerste link naar modellbahnen-licht werkt niet.Waarschijnlijk omdat de T er is afgevallen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

laurens66

#3
citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Laurens, de eerste link naar modellbahnen-licht werkt niet.Waarschijnlijk omdat de T er is afgevallen. Johnny


heb het even aangepast[:D]

n/a

#4
Kijk hier ook maar eens: http://www.modelleisenbahn.com/.
Giga webwinkel, heb er regelmatig wat besteld. Prima afhandeling.
Aart-Jan

n/a

#5
Oh ja, gebruik ook maar eens //www.google.nl of //www.google.be. Met wat handige zoekwoorden vliegen de webwinkels je om de oren, zeker als je de zoektermen in het Duits typt... [:)]
Aart-Jan

Hapag Lloyd

#6

hobbyist

#7
Als je ze allemaal wilt vinden.

gebruik http://www.modelspoor.pagina.nl

marimon

#8
Zoals ik al in een ander draadje gereageerd heb, zouden we niet liever en beter zoeken/uitkijken naar een goede winkel hier in ons belgieske dan over de grens te gaan neuzen naar goedkopere internetwinkels?
Ik snap het soms niet meer. Hoe meer we aan vaandelvlucht doen hoe duurder het hier blijft worden: is toch logisch of ben ik mis?

Groeten,
Marc[;)]

Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

hobbyist

#9
Als je in Modelspoormagazine alle reclameadvertenties leest vindt je er meer als genoeg.

n/a

#10
citaat:
Geplaatst door marimon

Zoals ik al in een ander draadje gereageerd heb, zouden we niet liever en beter zoeken/uitkijken naar een goede winkel hier in ons belgieske dan over de grens te gaan neuzen naar goedkopere internetwinkels?
Ik snap het soms niet meer. Hoe meer we aan vaandelvlucht doen hoe duurder het hier blijft worden: is toch logisch of ben ik mis?

Groeten,
Marc[;)]

Ben ik volledig mee akkoord !
We moeten onze Belgische winkels volop steunen[8D]
Waar gaat de beginner nog de interesse krijgen voor de hobby ?
Zien doet toch kopen h?[:p]




laurens66

#11
maar om daarvoor van het noorden van nederland naar belgie te reizen heb ik er niet voor over.

D_Loc

#12
Ik schat dat zo'n 70% tot 80% van mijn rollend materieel in Belgi? is aangeschaft. Het restant komt grotendeels uit Luxemburg (speciale series voor Luxemburg) en de rest uit Nederland en Duitsland. Alles is aangeschaft in normale winkels m.u.v. een type 93 die ik bij Conrad heb besteld.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

janjozef

#13
Ik denk dat we het daar reeds tientallen keren hebben over gehad maar velen blijven kijken naar de kleine winst

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Brunel

#14
citaat:
Geplaatst door marimon

Zoals ik al in een ander draadje gereageerd heb, zouden we niet liever en beter zoeken/uitkijken naar een goede winkel hier in ons belgieske dan over de grens te gaan neuzen naar goedkopere internetwinkels?
Ik snap het soms niet meer. Hoe meer we aan vaandelvlucht doen hoe duurder het hier blijft worden: is toch logisch of ben ik mis?

Groeten,
Marc[;)]




En ik vind dat iedereen dat helemaal zelf moet weten.
In dit draadje wordt gevraagd naar webwinkels. Geef daar een antwoord op of geef geen antwoord. Blijf voor de discussie over wel of geen webwinkels lekker in dat andere draadje.

Overigens worden goede webwinkels vaak gedreven door goede gewone winkels. Is niet raar, want een goede dienstverlening wordt bepaald door de kwaliteit van de ondernemer. Het verkoopkanaal heeft daar niet zoveel mee te maken.