MSM 79

Gestart door ronny-vdv, 13 februari 2009, 20:11:18 PM

vandomm

Hoi Marijn ,
zoals je ziet zijn er meer technieken , deze wil ik
ook graag kunnen toepassen . Vandaar.
groetjes .
Cees .

tonycabus

Ik heriiner me Cees nog heel schuchter beginnen, en merk met genoegen hoeveel ook hij erop vooruit is gegaan.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

D_Loc

citaat:
Geplaatst door D_Loc

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO
Dat gevoel had ik ook, dus maar eventjes naar de uitgeverij getelefoneerd. Daar wist men mij te vertellen dat mijn abonnement was verlopen. De brief om te verlengen was verstuurd, maar heb ik nooit aangekregen.

Het huidige nummer kon ik - ook wanneer ik onmiddellijk zou verlengen - niet meer krijgen, dat moest ik in de plaatstelijke boekhandel gaan zoeken. Gelukkig was daar nog net 1 exemplaar.

Enfin, vanaf het volgende nummer zou alles terug normaal moeten verlopen.



Dit is wel vreemd. Bij mij is het abonnement ook verlopen, daarvan heb ik vandaag een bevestiging per mail gekregen. Uit de administratie bleek dat men vergeten was mij de brief te sturen voor het verlengen, daarvoor zijn excuses aangeboden. Tevens stond er in de mail dat, wanneer ik het abonnement zou verlengen, dit met terugwerkende kracht zou gebeuren dus vanaf nummer 79.
Het geld heb ik inmiddels overgemaakt nu dus afwachten of ik inderdaad nr. 79 ga ontvangen of dat het bij nr. 80 begint...



@modelbaanH0
Is bij jou het abonnement intussen in orde?

Ik heb tot op heden zowel nr 79 als nr 80 nog niet ontvangen volgens mij gaat er iets niet helemaal goed op de administratie ...


De problemen met mijn abonnement zijn inmiddels opgelost en heb nr 79 en 80 ontvangen[:)].
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

modelbaanHO

Mijn abonnement is ondertussen terug in orde.
Het nummer 79 heb ik in de krantenwinkel moeten kopen.

Nummer 80 liet echter ook op zich wachten.
Opnieuw een telefoontje naar Metamedia. Daar bleek dat er een achterstand was met de verwerking van de betalingen.
Mjn betaling was echter tijdig gebeurd en het nummer 80 is mooi nagestuurd.

Ik heb in mijn agenda genoteerd (maart 2011) dat ik moet nakijken of ik wel een uitnodiging krijg om het abonnement te verlengen of ik zelf spontaan de overschijving moet maken.


Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be