Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Ecos MFX update

Gestart door railbusje, 12 februari 2009, 00:14:06 AM

railbusje

Hallo,
Weet iemand wanneer de nieuwste Ecos update met MFX en schakelbord beschikbaar komt?
Zou normaal vorige maand al moeten geweest zijn.

Anarchy

Ik wacht er ook op. Eerste kwartaal 2009 is er gezegd geweest. Dus nog even geduld.

LokSound

citaat:
Geplaatst door railbusje

Hallo,
Weet iemand wanneer de nieuwste Ecos update met MFX en schakelbord beschikbaar komt?
Zou normaal vorige maand al moeten geweest zijn.


maart 2009.

Memling


E?n: het leuke is dat de nieuwe soft voor de Ecos met mfx gratis is en men deze zelf kan opspelen.
Twee: bovenop de mfx functie zal er ook een 'seinpaneel' sporenplan mogelijk zijn.

Drie : minder leuk voor de reeds gelukkige eigenaars van een Ecos is dat er na de zomer 'DE NIEUWE' Ecos komt , .. Met kleurenscherm.
Vier; De nieuwe Ecos is maar Ietjes duurder dan de oude.

Zeg maar, voor de prijs van drie LS locomotieven kan je uw modelbaan naar hartelust sturen.


spoorse groeten
[:)] Memling

tonycabus

Met een lokmaus ook!! [:D]
Het paneel maak ik liever zelf, maar da's een kwestie van goesting h?[;)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

dikken

ja tony, en ge kunt uwe lokmaus ook aan de ecos hangen![:D][:D]
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

LokSound

citaat:
Geplaatst door Memling


E?n: het leuke is dat de nieuwe soft voor de Ecos met mfx gratis is en men deze zelf kan opspelen.
Twee: bovenop de mfx functie zal er ook een 'seinpaneel' sporenplan mogelijk zijn.

Drie : minder leuk voor de reeds gelukkige eigenaars van een Ecos is dat er na de zomer 'DE NIEUWE' Ecos komt , .. Met kleurenscherm.
Vier; De nieuwe Ecos is maar Ietjes duurder dan de oude.

Zeg maar, voor de prijs van drie LS locomotieven kan je uw modelbaan naar hartelust sturen.


spoorse groeten
[:)] Memling




de update zit er veelbelovend uit.
Wij testen momenteel de betaversie.
Weet niet waarom de ECoS kleur negatief is voor zij die reeds een ECoS kochten. Functionaliteit blijft dezelfde.

mvg,

Patrick

tonycabus

citaat:
Weet niet waarom de ECoS kleur negatief is voor zij die reeds een ECoS kochten.


Zoveelste Bug zeker?[;)]
Ikke weg, v???????r weg[:I]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

LokSound

citaat:
Geplaatst door tonycabus

citaat:
Weet niet waarom de ECoS kleur negatief is voor zij die reeds een ECoS kochten.


Zoveelste Bug zeker?[;)]
Ikke weg, v???????r weg[:I]


wat bedoel je?

Anarchy

Maart is om, waar is de update?

*EDIT* Het toeval wil dat vandaag de update is uitgekomen. Maar het probleem is dat ik niet meer kan inloggen op het forum op loksound.de (waar je de update kan downloaden). Kan iemand, die het bestand gedownload heeft van de 3.0.0 update, mij dit doorsturen AUB?

LokSound

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Maart is om, waar is de update?

*EDIT* Het toeval wil dat vandaag de update is uitgekomen. Maar het probleem is dat ik niet meer kan inloggen op het forum op loksound.de (waar je de update kan downloaden). Kan iemand, die het bestand gedownload heeft van de 3.0.0 update, mij dit doorsturen AUB?



stuur mail naar support @ loksound . be

Anarchy

citaat:
Geplaatst door LokSound

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Maart is om, waar is de update?

*EDIT* Het toeval wil dat vandaag de update is uitgekomen. Maar het probleem is dat ik niet meer kan inloggen op het forum op loksound.de (waar je de update kan downloaden). Kan iemand, die het bestand gedownload heeft van de 3.0.0 update, mij dit doorsturen AUB?



stuur mail naar support @ loksound . be



Ik heb u gemailed.

Anarchy

Ik heb de update vandaag ge?nstalleerd. Werkt goed! MFX loc's melden zichzelf aan etc.

LokSound

alle info rond update, met NL-handleiding:
http://www.loksound.be/update

LokSound