Beelden plaatsen kan nu!!!

Gestart door tonycabus, 03 mei 2005, 17:11:56 PM

Havoc

citaat:
Einde off topic, Ik zal eens kijken wat ik kan plaatsten vanavond of zo.(moet nu naar werk)


Doe dat dan aub in een nieuwe topic ipv in dit antiek geval.

Wat hebben jullie er toch mee om eerder antieke gevallen op te graven ipv iets nieuw te beginnen? Als het geen vervolg is, dan liever iets nieuw dan van die monster topics waar je 5 paginas verder eigenlijk niet meer weet waar het vertrokken is. Dat wil niet zeggen dat het zinloos is, verre van. Maar het vergemakkelijkt het zoeken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

n/a

Excuus, ik bedoelde het ook in een ander draadje, die van waar iedereen zich voorstelt. Had ik moeten schrijven in mijn eerdere post.

Erwin P.

EricVW

Is er geen nederlandse versie.
mijn Engels is niet zo best
Eric

jean-luc

Test voor het plaatsen van een foto.

ERVIN

Hmm, een beetje klein h? Jean-Luc.[8D]

belair

Te weinig pixels Jean-Luc, je mag naar 500 a 600 pixels gaan, hoger ook maar het bestand wordt dan ook groter op te laden.
De laatste foto's die ik op mijn draadje plaats zijn genomen met 3Megapixels, dan heb je wel wat meer detail mogelijkheden. Met een VGA kwaliteit foto ideaal voor emails zie je niet zo gedetailleerd.
mvg
Luc

Gerolf

citaat:
Geplaatst door jean-luc

Test voor het plaatsen van een foto.


Testen kan je ook zonder je bericht effectief te plaatsen. Klik op "voorbeeld" in plaats van "nieuwe reactie plaatsen" en je krijgt een preview. Annuleren kan dan altijd nog.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

jean-luc

Hallo,

Vrienden, mijn fotoken is zo klein dat ik het zelf bijna niet zie. Hoe kan ik maken dat de foto groter afgebeeld wordt ?

Jean-Luc

belair

Jean-Luc, gebruik een foto bewerkingsprogramma zoals standaard in Windows terug te vinden is en vergroot de foto naar zo'n 500 a 600 pixels. Plaats hem dan terug op het net en opnieuw in uw draadje.
Klaar is kees (sorry, manier van spreken, h? [:D][;)])
mvg
Luc

Frank_N

Sinds kort maak ik gebruik van picasa, van Google. Als ik het goed heb is tot 1 GB gratis. Zie: http://picasaweb.google.nl/ModelspoorfaN/Draaischijfbesturing

Online plaatsen gaat ook, al weet ik nog niet hoe,
Groet van Frank

INFO

Alleen de waarheid ligt in het midden.

conducteur

maar hoe komt het dan dat ik haast overal zo van die symbooltjes zie staan waar een afbeelding komt.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

Die beelden zijn intussen van het internet verdwenen, Rian. Photobucket en dergelijke durven wel eens "grote kuis" te houden.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Val-Rikard


Val-Rikard


Ik hoop dat de afbeelding deze keer direct te zien is.