Schuif bareel

Gestart door belair, 04 februari 2009, 20:08:39 PM

loebaske

Dat was ook de bedoeling Dirk, er is nog werk aan de winkel h?, ben wel vergeten om eens een fotooke te nemen van ons prototype [:(][:(]

loebaske

Heb er eindelijk eens werk van gemaakt om ons prototype van voleiredraad eens op de gevoelige plaat vast te leggen...







dat eens een detail van het wieltje, dit is gewoon een oud knopje van in de tijd van toen [;)][;)][;)]

Gerolf

Die voli?redraad als basis is misschien wel nuttig. Op je prototype is de rest toch wel wat ruw gebouwd. [;)]
Al gedacht aan etswerk voor de rest van de onderdelen? Zelfs het wieltje lijkt me met deze techniek prima te maken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

Dat wieltje, da's toch een "pressionneke"?
Goed gedacht, die vogeli?redraad[8D]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

loebaske

Volledig met u eens Gerolf, het was maar een probeersel, en hier hebben we ook geen strechdraad gebruikt maar bloemem binddraad van 0.6 maar toch te loemp als je detail foto's maakt...
Tony, das is idd. een pressionneke[:)][:)]

belair

Ondertussen ben reeds bezig met het maken van de bareel in messing.





De wielen moeten er ook nog in komen, als ook de steunen waar de bareel in loopt.

Het is natuurlijk nog maar het begin, maar ik wou het toch eens delen met de geinteresseerde forumbezoekers.

Luc

loebaske

Knap gedaan Luc, het is al een begin h? [;)]

Dirky

Zijn er al foto's van je Atelier Belle Epoque rolbareel Dirk?
thx
Dirky

dirkkerckhofs

Hoi,

de Belle Epoque schuifbareel kan je op hun website zien. Maar diegene die ik zelf heb gemaakt is ondertussen af geraakt! De problemen die ik met mijn airbrush had, waren blijkbaar omdat ik onder te lage druk wou werken. Zie het resultaat hieronder.





Dirk
citaat:
Geplaatst door Dirky

Zijn er al foto's van je Atelier Belle Epoque rolbareel Dirk?
thx
Dirky


doomslu

Ziet er netjs uit ! [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rixke rail

Amaai nog nie ! [:p]
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

loebaske

Proper werk geleverd...[;)]

gjvdz

Supermooooiiii!!!!![;)]
Mvg Giel-Jan

janjozef

zeker en vast netjes

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem