Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

HO-camerawagen

Gestart door wisselstromer, 02 mei 2005, 12:22:35 PM

laurens66

citaat:
Geplaatst door treinbeginner

1,2Mhz is wel toegestaan in Frankrijk maar niet in Belgie hier is het 2,4Mhz.



Dit vind ik nou weer zo stom, laten ze dit toch gelijk maken over de heel europa

Gerolf

Ze zenden uit op 2,4 Ghz, dat is de 'ISM'-band, waarvan bluetooth en andere draadloze LAN computercommunicatie gebruik maakt.
Vermits dat een reikwijdte heeft van 30 meter, kan je er inderdaad anderen mee storen of zelf gestoord worden ... dat is inderdaad erg jammer [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

trainfreak

Even een oude topic weer ophalen.
Op Ebay staat nu zo een camerawagen

Prijs: 250EUR + verzending

Adviesprijs voor M?rklin-artikel: 2007:
1.249,50 EUR  

http://cgi.benl.ebay.be/MARKLIN-49940-BOUWWAGEN-MET-VIDIOCAMERA-EN-ZENDER-NIEUW_W0QQitemZ200107950575QQihZ010QQcategoryZ9079QQcmdZViewItem
Spoorse groeten
Dimitri

René

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Even een oude topic weer ophalen.
Op Ebay staat nu zo een camerawagen

Prijs: 250EUR + verzending

Adviesprijs voor M?rklin-artikel: 2007:
1.249,50 EUR  



Een camera met ontvanger koop je nieuw voor 100 Euro (of goedkoper) Dan heb je voor 150 euro wel een kostbare wagen.

Zolang het geen loc of stuurstandrijtuig is waar de camera in zit, zal het er tijdens het rijden altijd wat vreemd uitzien met zo'n wagen voorop. Dan kun je net zo goed volstaan met een open wagen waarop je de camera en de batterij legt.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

trainfreak

Ren?, hierin heb je gelijk.

Maar wat ik me afvroeg, die adviesprijs, is dat echt?[:0]
Spoorse groeten
Dimitri

René

In de tijd dat deze wagon uit kwam, waren camera's en minicamera's een stuk duurder, net als de ontvangers.
Tel daarbij op een exclusieftoeslag, en de M* factor en dan wil ik wel geloven dat het ding duur was.
En nu durven ze veel te vragen omdat de wagon zeldzaam zou zijn. [?]
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

wisselstromer

dit is mij cameralok
ik heb ooit op een beurs een kap van een br216 gekocht voor een prikje en er daar na een "prikje" ingemaakt[:D]
het frame is uitgfreest, al het overbodige is eruit gehaald
enkel de kap staat er nog op
deze lok wordt in dubbeltractie ingezet met mn andere 216
de camera wordt gewoon met ene battery gevoed



Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Jurgen

Seg Wim, valt dat niet enorm hard op dat gat in die loc?

Het zou niks voor mij zijn om zomaar een gat te maken in een loc of wagen. Ik zou het gewoon niet over mijn hart krijgen. Zelfs niet als ik het gratis gekregen had. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loco

De camerawagens die wij in onze club hebben uitgewerkt hebben het voordeel dat je de batterij tegelijk kunt opladen tijdens het rijden. Huub Maaskant heeft deze mogelijkheid nooit beschreven. dat was juist zijn probleem meen ik mij te herinneren. In MSM heeft hierover een artikeltje gestaan hoe je dit zelf kunt maken. Het is bedacht door ??n van onze super elektronicafreaks in de club (Herman). En als ik nog wat reclame mag maken voor onze sponsor. De camera's zijn gekocht bij Het Spoor in Leuven.

wisselstromer

dat gat valt wel hoot jurgen

als je wil mag je altijd eens komen kijken

je stuurt me maar een pm

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

bellejt

Ik heb via Ebay 2 stuks van die kameraatjes kunnen bemachtigen (verzonden uit Duitsland) voor amper 100 euro tesamen.Je vind ze nog makkelijk terug en ze werken prima.Zelfs in kleuren en met audio.De volledige inbouwbeschrijving stond trouwens in Modelspoormagazine.
Ga gewoon eens naar Ebay en tik "minikamera" in.Je koopt er best 2 dan bespaar je op verzendkosten en heb je meteen een reserve.
Moimenteel staan er te koop voor 39,95 euro (toegelaten in Belgie)