Lsmodels 2009

Gestart door MARKLINRIJDER, 29 januari 2009, 23:51:51 PM

Anarchy

citaat:
Geplaatst door BD1701

Zoals ik al zei is LS-Models druk bezig met vanalles, ondertussen is er een nieuwe update van de site gebeurd vandaag, met de volledige verbeterde nieuwe productielijsten die je kan bekijken. Dus bij deze zullen heel wat vragen van modeltreinverzamelaars opgelost zijn als je even de site bekijkt, zodat je kan zien wat er nog allemaal op de planning staat voor de toekomst en wanneer dat ongeveer zal uitkomen. Er staat wel vermeld dat leveringsdata kunnen worden uitgesteld indien nodig, voor o.a. eventuele verbeteringen aan het model. Ik heb dus persoonlijk ook liever dat ze iets later en goed uitbregnen dan net op tijd en niet korekt.
In ieder geval LS-Models blijft voor mij nog steeds TOP



Da's wel een serieuze update, prachtig [:p]

ysbeer

Beetje dom van LS
Het enige wat je toch wil is je spullen verkopen,maar als niemand weet wat je hebt ,of wanneer iets komt drukt dat toch echt de omzet.
Een prachtige lok of wagen produceren,maar er de mensen dan jaren op laten wachten ,of het ze niet of nauwelijks vertellen,brengt echt niks binnen.
Ergens vorig jaar heb ik 2 DB rijtiugen gekocht(althans besteld).
Ik moet ze nog krijgen,en wanneer geen idee.
Wellicht dan toch maar twee ROCO die in ieder geval zegt wat ze doen en ongeveer wanneer.
Die internet site,is of wordt van levensbelang,ik hoop dat ze dan inzien (tijdig).
wim

Anarchy

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Beetje dom van LS
Het enige wat je toch wil is je spullen verkopen,maar als niemand weet wat je hebt ,of wanneer iets komt drukt dat toch echt de omzet.
Een prachtige lok of wagen produceren,maar er de mensen dan jaren op laten wachten ,of het ze niet of nauwelijks vertellen,brengt echt niks binnen.
Ergens vorig jaar heb ik 2 DB rijtiugen gekocht(althans besteld).
Ik moet ze nog krijgen,en wanneer geen idee.
Wellicht dan toch maar twee ROCO die in ieder geval zegt wat ze doen en ongeveer wanneer.
Die internet site,is of wordt van levensbelang,ik hoop dat ze dan inzien (tijdig).
wim



Wanneer je dit schreef is de update al gebeurd [;)] En wat betreft roco. Vorig jaar de aangekondigde CFL dubbeldekkers besteld, nu zijn ze blijkbaar zelfs van de site verdwenen. Dus komen die ooit nog? Ik hoor er ook niets van ...

Sicco

Nou nu staat het er dus eindelijk op, hulde! En weer nieuwe referenties erbij voor sommige wagentypes [:0] Ik moet nu ?cht leren kiezen. En dat kan dan pas als ik weet hoe ze er in praktijk uit gana zien, dus nog even geduld denk ik zo... [:D]

Jurgen

Op enkele foutjes na ziet het er weer goed uit.

Wat me wel opvalt, bij veel dingen staat dat ze verwacht worden. Heel tof, maar ik hoop dat niet alles waar "verwacht" bij vermeld staat ok op hetzelfde moment zal komen.
Het meeste wil ik wel kopen, maar alles tegelijk gaat ook niet h?.

Ik begrijp natuurlijk ook wel dat LS Models niet zal kunnen leven als ze ieder jaar slechts 1 modelletje uitbrengen. Maar aaaarrrgghhh, waarom moeten wij als koper altijd die hartverscheurende keuzes maken? [}:)][:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Anarchy


Wanneer je dit schreef is de update al gebeurd [;)] En wat betreft roco. Vorig jaar de aangekondigde CFL dubbeldekkers besteld, nu zijn ze blijkbaar zelfs van de site verdwenen. Dus komen die ooit nog? Ik hoor er ook niets van ...

We zijn even off-topic, maar die CFL-rijtuigen van Roco komen er zeker dit jaar NIET. Dat is althans wat men mij bij Roco heeft verteld in N?rnberg...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Heb geduld. En wat in het vat zit verzuurd niet.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Anarchy

Ok bedankt Luc [;)]