Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Lsmodels 2009

Gestart door MARKLINRIJDER, 29 januari 2009, 23:51:51 PM

itchy

Ivm de panto's: blijkbaar hetzelfde type op elke uitvoering toch als we afgaan op de afbeeldingen.

Steven

citaat:
Geplaatst door chef garde

Bedoelt men wel de Belgische 13 als vergelijking, heb de link nog niet bekeken, maar Itchy spreekt over de Nederlandse Spoorwegen.  Kweet dat de NS een type 18 heeft, maar voor de rest, een 13??  En dat die NS 13 dan misschien eenzelfde panto heeft als de Belgische 11??

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

ems

Oja, ik zie het..plaatstaal!; In welke periode werden (of worden??) deze wagens ingezet?

Groet, Edwin

Sicco

Hier en daar zie je ze nog staan, toen er ene paar jaar geleden een 'boom' in de staalproductie was werden ze nog wel incidenteel ingezet, maar op grote schaal tot eerste helft jaren negentig schat ik zo

groeten Sicco

Chris

8 pagina's met foto's van de locs. (1100 serie NMBS)

Halve fun

www.hetgroterdamproject.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=479:lsmodels-nmbs-1100-serie-benelux&catid=107:lsmodels&Itemid=51

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Chris

Halve fun


Neenee, hele fun. [:D][:p]

Ziet er allemaal prachtig uit. Ik kan al lang niet meer wachten tot de TP V reeksen 21 en 27 er zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Chris

hahah, wat een typische typefout :)


Tom

Een nieuwe oplage van de 18 is blijkbaar nog niet in aantocht.
Ook over de I2's die al voor 2007 werden aangekondigd wordt in alle talen gezwegen.
Tom

Sicco

Ik neem aan dat alles gewoon nog komt, het blijft jammer dat er nergens te vinden is wat de status van al het aangekondigde is (bijvoorbeeld de vele aangekondigde sets goederenwagens). Het zou voor de persoonlijke planning leuk zijn als we zouden weten wanneer er wat uitgeleverd gaat worden, ook op de wat langere termijn. Helaas nog steeds geen echte site. Ach, laten we ons gelukkig prijzen dat ze nu meer leveren dan aankondigen en dat ze nu wel netjes over een periode twee maanden aangeven wat er komt.

Jurgen

Hun website die in februari vorig jaar vernieuwd is bied toch alles wat je nodig hebt. [?]

Heu, wacht neen, dat was in mijn dromen.  [xx(][V]

Wanneer komt de nieuwe site er nu eigenlijk? Daarop zouden we alles op de voet kunnen volgen. All?, zo werd het ons toch beloofd.

Voorlopig dus niets. Ik heb het al gezegd en ik val in herhaling, ik wacht op een reeks 21/27 periode V. Ik heb niets besteld, zijn ze uitverkocht dan heb ik niets en koop ik iets anders. Dat betekent dat LS aan mij weer geen winst zal maken. Maar ik lig er niet van wakker.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Maar ik lig er niet van wakker.

LSM blijkbaar ook niet.
Tom

Chris

Hmmm.

Als winkelier kijk ik er nu anders tegenaan als consument (wat ik tot vorig jaar November nog gewoon was)
Ik ben een paar weken geleden bij LSModels geweest.
Ze hebben net een pracht van een nieuw pand, en zijn druk bezig de puntjes daar op de I aan het zetten.

Ook vroeg de uitlevering van de 1100 serie veel aandacht, en zo zijn er 1000 dingen die de aandacht vragen.
Ik kan me voorstellen dat de website een lage prio heeft, zoals bij heel veel bedrijven.

Sicco

Dat snap ik ook wel en als gezegd is er het laatste half jaar een hoop verbeterd, maar wat ik blijf missen is wat communicatie naar de klant toe: als iets qua planning niet gehaald wordt zwijgt men gewoon, producten verdwijnen van het web om ineens weer op te duiken en dergelijke. Voor mij persoonlijk zit LS Models precies in het niche dat ik interessant vind. Omdat ook mijn budget, als ieders, beperkt is zou ik het leuk vinden op wat langere termijn dan 2 maanden te weten wat er nog komt, en dat hoeft dan ook niet op de maand precies. Zo zijn er bijvoorbeeld nog zo'n 20 sets aan Franse en Belgische ertswagens gepland, maar zolang ik geen idee heb hoe die eruit komen te zien, wanneer ze komen en ?f ze nog komen (gezien het feit dat dat het nergens te vinden is behalve de originele aankondigingsfolder) weet ik dus niet met welke uitgaven ik rekening moet houden.

BD1701

Communicatie is inderdaad niet zo'n sterke kant van LS-Models, maar dat komt waarschijnlijk door dat ze het steeds drukker hebben met allerhande zaken, waardoor de website niet het belangrijkste onderdeel is. Regelmatig wordt die wat bijgewerkt met de hedendaagse info van dre stand van zaken, maar sommige zaken zoals de cataloog van de producten enzo die nog gaan komen staat er inderdaad jammer genoeg nog niet op, maar da komt heus wel. In ieder geval zal LS-Models zeker en vast alles uitbrengen van wat ze van plan waren uit te brengen. Sommige zaken worden wat uitgesteld om andere zaken voorrang te geven, maar dat wil daarom niet zeggen dat ze er niet meer mee bezig zijn. We mogen in ieder geval nog veel moois verwachten van LS-Models en misschien zelfs nog onaangekondigde producten.
 

BD1701

Zoals ik al zei is LS-Models druk bezig met vanalles, ondertussen is er een nieuwe update van de site gebeurd vandaag, met de volledige verbeterde nieuwe productielijsten die je kan bekijken. Dus bij deze zullen heel wat vragen van modeltreinverzamelaars opgelost zijn als je even de site bekijkt, zodat je kan zien wat er nog allemaal op de planning staat voor de toekomst en wanneer dat ongeveer zal uitkomen. Er staat wel vermeld dat leveringsdata kunnen worden uitgesteld indien nodig, voor o.a. eventuele verbeteringen aan het model. Ik heb dus persoonlijk ook liever dat ze iets later en goed uitbregnen dan net op tijd en niet korekt.
In ieder geval LS-Models blijft voor mij nog steeds TOP