Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Lsmodels 2009

Gestart door MARKLINRIJDER, 29 januari 2009, 23:51:51 PM

MARKLINRIJDER

Op de site van LS vinden we weer een update met daarin de New 18.
Het RER stel en nog tal van rijtuigen.

Wat moeten we hiervan denken?

Ik kan de strategie van LS momenteel even niet volgen hoor.

Als ik de cataloog van 2008-2009 bekijk is er nog heel wat werk te verrichten.  En kan mijnen bruinen niet echt volgen.:(

Groetjes,

David

Sicco

Hey
In principe heb je gelijk (en blij te horen dat er ook nog wel eens mensen zijn die vinden dat het wat minder mag...). Maar als dit het is voor 2009 (de meeste projecten zonder daaraan gekoppelde leverdata) dan valt het opzich ook wel mee, juist omdat ze voor 2009 zelf niet zoveel beloven en dus tijd hebben om de achterstanden van de laatste jaren weg te werken...

Wat wel jammer is is dat ze w??r kiezen om een ander bewust te beconcurreren (Artitec met de Nederlandse 'fruitwagen')

groeten Sicco

cyberbeast

Ze zouden beter eens aan een TGV beginnen.
En de panto's voor mijn 27 leveren. Mijn winkelier kan er niet aangeraken zegt hij.
 

Anarchy

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

Ze zouden beter eens aan een TGV beginnen.
En de panto's voor mijn 27 leveren. Mijn winkelier kan er niet aangeraken zegt hij.



Wat scheelt er met de panto's?

ronny-vdv

Er staat 2009/2010.

Rekening maar dat het eerste model ten vroegste voor 2010 zal zijn.

ronny-vdv
Mvg,

ronny-vdv

cyberbeast

Het tweede, fijnere paar was niet in de verpakking inbegrepen en gingen later geleverd worden.

citaat:
Geplaatst door Anarchy

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

Ze zouden beter eens aan een TGV beginnen.
En de panto's voor mijn 27 leveren. Mijn winkelier kan er niet aangeraken zegt hij.



Wat scheelt er met de panto's?

 

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

Sicco

Ha, meer dan twee jaar na de eerste foto's van de prototypes van de staalwagens nog steeds.... prototypes.... [:D]

Anarchy

De reeks 60 ziet er weer goed uit, net als de I11'en

Mr-tsjoektsjoek

Ronny, geen prototypes van het type F van de CIWL bij LSM ?

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door Mr-tsjoektsjoek

Ronny, geen prototypes van het type F van de CIWL bij LSM ?

Mvg,

ronny-vdv

Jurgen

Wat ik me afvraag is waar de nieuwsberichten over de M6 rijtuigen blijven.
Of is dit bericht vorig jaar ineens (opnieuw) opgedoken omdat men anders 2de zou komen. (Hobbytrade had dezelfde plannen maar heeft ze afgeblazen door dit nieuws)

Ik vind het allemaal een beetje vreemd. Het lijkt alsof LS een agressief spelletje speelt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Alles op z'n tijd h? Jurgen. Blijkbaar komen eerst de I11'en gezien daar prototypen van zijn. De M5 en M6 komen er heus wel [;)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Alles op z'n tijd h? Jurgen. Blijkbaar komen eerst de I11'en gezien daar prototypen van zijn. De M5 en M6 komen er heus wel [;)]



Waarom kwam men vorig jaar dan al met dit bericht toen hetzelfde nieuws van HobbyTrade kwam?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

eddy

Heb op Ontraxs gevraagd op de stand van Hobbytrade achter de M6'en.Volgens die persoon is er op het moment een juridisch steekspel bezig tussen LS en Hobbytrade.Zij (hobbytrade) zouden het alleenrecht hebben om deze rijtuigen uit te brengen.Dus hoop doet leven.

groeten Eddy