icoontje

Gestart door dikken, 21 januari 2009, 08:54:40 AM

dikken

Hallo iedereen,

als fervente gebruiker van firefox heb ik volgende vraag:

Zou de webdesigner van het forum er niet voor kunnen zorgen dat Het modelspoorforum voorzien wordt van een icoontje die dan verschijnt voor het adres in de adresbalk. Het is een kleine ingreep maar ook praktisch.

Praktisch? Wel, als je gebruik maakt van de bladwijzerwerkbalk in firefox kan je, met enkel dat icoontje, het forum openen. Het is bijgevolg niet meer nodig dat de naam erachter komt te staan. Dit is nu wel het geval omdat je uit het standard icoontje niet kunt raden welke site je wilt openen.

dank u om alvast eens na te denken over deze vraag. misschien kunnen we er met de forumleden een wedstrijdje rond bouwen?

mvg,
bart

Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Peter

IK heb MSM gewoon als startpagina gemaakt, zowel in Internet explorer als in Mozilla.
Nooit meer zoeken. Als ik tijdens het werken met de PC eens even naar MSM wil kijken, moet ik gewoon op startpagina klikken en hop daar is MSM [:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Bij mij staat die gewoon bij de favorieten
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dikken

Ik heb een andere voorkeur voor mijn startpagina, maar een korte snelkoppeling is eens zo gemakkelijk!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

PeterBrz

Inderdaad, bij mij staat het ook gewoon tussen m'n favorieten, best wel handig [:D]

conducteur

Ik moet gewoon 'm' intikken in de adresbalk, omdat ik hier heel vaak ben!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

Ik heb een snelkoppeling naar "recente onderwerpen" op mijn bureaublad.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ON6KN

Hoi,

Ja zo een icoontje dat heet in het jargon favicon....
Heb het ook op mijn website maar je ziet het alleen maar met het echte adres van de website (daar waar hij geupload is)....

Groetjes de Swa