Nieuws:

Nu in MSM 257 REPORTAGE: On traXS 2025 * Op bezoek bij Z-spoor fan August Windels

Hoofdmenu

M

Gestart door bartie, 29 april 2005, 17:44:42 PM

bartie

Hallo,

Begin januari wil ik me lid maken van de M?rklin club en vul via de website een formulier in. Een weekje later ontvang ik van M?rklin Belgi? een kaart die ingevuld en naar M?rklin Duitsland moet worden gestuurd. Hierop duid ik mijn keuzes aan (Nederlandse taal, clubwagen schaal H0, betaling via domicili?ring). Hierna blijft het stil. Eind februari telefoneer ik naar M?rklin Belgi? om eens te informeren, daar je voor eind maart moet betaalt hebben om de clubwagen te kunnen krijgen. Daar zegt men dat er een kleine vertraging is, maar dat ik na drie weken alles zou krijgen. Vandaag (eind april) krijg ik dan eindelijk een grote omslag van M?rklin in de bus. Hierin zit echter enkel een duitstalig magazine en insider in. Om het insidermodel te kopen heb ik nog 1 dag de tijd en kan dit enkel via een handelaar in Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland. Geen brief erbij waar men mij zegt hoe ik die domicili?ring nu moet doen,geen lidkaart,...
Ik dus weer getelefoneerd naar M?rklin Belgi? waar men mij niet voort kan helpen daar de bevoegde dame op vakantie is tot 11 mei.
Weer eens wachten dus. Ben eens benieuwd wanneer dit in orde zal zijn, want ik wens alle duitstalige uitgave die ik ontvang opnieuw te krijgen in het nederlands en ook de clubwagen te krijgen.
Wordt vervolgd...:(!

Groetjes Bart.

Jurgen

De clubwagen en de DVD komen met 1 van de volgende magazines. De clubkaart zou midden april verstuurd worden, maar nu zijn we eind april en ik heb ze ook nog niet. Daar moet je dus geen bang voor hebben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

svvander

Ik ken het verhaal... had betaald voor het club lidmaatschap, kreeg eerst een aantal deities niets. Na veel bellen en mailen, hebben ze mij toen alles opgestuurd, waar ik recht op had. Heb er wel ruzie voor moeten maken, maar bon. Sindsdien ontving ik alles dubbel. Alles terugsturen was mijn eerste optie, heb ik dan ook gedaan. Bleek niet te helpen. Dan heb ik dit jaar besloten om geen lid meer te zijn.. rarara, ik krijg nog steeds het M?rklin Insider magazine etc.. Terug gebeld en gemaild... blijf het krijgen. Heb er nu al 2 gekregen, na de opzeg van mijn abonnement.

Ik loop er niet meer achter en betaal dus ook geen frank (of Euro beter) meer. Ik denk dat de personen die er zich hier Belgi? mee bezighouden, niet goed of niet goed genoeg ge?nformeerd zijn door hun Duitse collegae en dat dit hierdoor mank loopt. De tijdschriften worden dus effectief verstuurd vanuit Duisland!

Sven Vandersmissen
HO, 3rail digitaal, IB, NMBS, III IV V
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

janjozef

da's pas interessant niet betalen en toch krijgen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dikken

Door de verhoging van het lidmaatschap heb ik beslist om niet meer te betalen voor mijn lidmaatschap. Ik kreeg inderdaad ook nog 2 uitgaven de MM. Ik vermoed dat het nu wel zal gedaan zijn.

Het opsturen blijf m.i. doorgaan daar je tot eind maart tijd hebt om je lidmaatschap te verlengen en om problemen te vermijden...

Ik heb hetzelfde voorgehad met mijn krant. Door niet te betalen zou mijn abonnement niet meer verlengd worden. Toch ontving ik mijn krant nog 14 dagen lang ( tot eind van de maand)!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

n/a

Bij mij hetzelfde opgezegd en toch blijft de insider komen!
Ik vind het ook niet fijn om alles te moeten nemen ook al zie je de clubwagen niet graag. Is dit geen vorm van koppelverkoop!!

Jurgen

Ik heb vandaag mijn clubkaart 2005 gekregen in een aparte zending.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dikken

Ik vorige week ook en dat zonder te betalen! Straks krijg ik nog de gratis clubwagen ook....[:D][:D][:D]
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

bartie

Hallo,

clubkaart ook gekregen, nu nog de boekskes in het nederlands...[8)]

Bart.

svvander

citaat:
Geplaatst door dikken

Ik vorige week ook en dat zonder te betalen! Straks krijg ik nog de gratis clubwagen ook....[:D][:D][:D]

Ik ook dus... vraag me af waar ze mee bezig zijn! Heb nogmaals een mail gestuurd naar M?rklin.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

dikken

niets van aantrekken sven!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

n/a

Aha, ze zijn wakker geschoten bij Insider ben nu officieel geen lid meer!!joepi kan nu boekjes aan schaffen van bekent merk mag geen reclame maken zeker? [:p]Sebiet eens inloggen met mijn nieuwe lidkaart 2005 kijken of het lukt  [:D] groetjes