Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

oplage MSM

Gestart door bloeg, 18 november 2004, 10:00:07 AM

bloeg

gewoon uit nieuwsgierigheid wilde ik wel eens weten hoeveel modelspoorders er zouden kunnen zijn in ons belgenland. Ja ik weet het wel we gaan het nooit exact weten maar een goede hint zou ons wel op weg helpen, daarom de vraag naar de oplage van MSM.
Gr
Guy
Mvg
Gui

tonycabus

Guy,
Hoeveel klikken registreer jij op 2link.be modeltreinen?
Geeft je dat al geen idee?

Tony

1)Wat je nooit eens probeert zal je zeker nooit kunnen!
2) Alle mislukkingen zijn er gekomen door ??n keer te weinig te proberen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

bloeg

Tony dan kom je ook niet vaak op de linkpagina want daar kan je niet naast kijken.......trouwens Nico kan mooie buttons/banners ontwerpen dat ie maar een nieuwe opstuurt......

Wat de klikken betreft is niet zo erg groot en zeer verschillend, uiteraard door omstandigheden veel NL

Gr
Guy
Mvg
Gui

tonycabus

Ik kom daar ?cht vaak, Guy, alleen let ik meer op de INTERESSANTE inhoud van je pagina[;)]. Echt, ik kom dagelijks langs want ook d?t is een referentiewerk. Alleen, op die teller heb ik nog nooit gelet.
Waar denk je trouwens dat ik zoveel interessante links heb gevonden? Ik start bij jou en zie wel waar ik uitkom........
Goede linkpagina, jong!

1)Wat je nooit eens probeert zal je zeker nooit kunnen!
2) Alle mislukkingen zijn er gekomen door ??n keer te weinig te proberen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

bloeg

Dat bedoelde ik helemaal niet Tony, ik wilde verwijzen naar de button die er draait voor MSM, dat je die nog niet had gezien omdat je vroeg een link te plaatsen naar .....
Mvg
Gui

tonycabus

Ahummmmmm....

1-0 voor Guy![B)]
Natuurlijk staat er een knop naar de homepage van MSM, alleen is die verhuisd. En krijg ik er maar een stukske van( de "M", meer niet!).
'k zal die stommiteit maar rap uitvegen zeker?[|)]
Maar ik bedoelde een rechtstreekse link naar hier, zie je...[:I]


1)Wat je nooit eens probeert zal je zeker nooit kunnen!
2) Alle mislukkingen zijn er gekomen door ??n keer te weinig te proberen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

bloeg

citaat:
Geplaatst door tonycabus

knop naar de homepage van MSM, alleen is die verhuisd. En krijg ik er maar een stukske van( de "M", meer niet!).



Dat laatste ligt aan het ophalen bij jou Provider, druk dan ff op vernieuwen of F5 en dan zou het weer normaal moeten zijn.

Homepage verhuist? nee toch, bij mij werkt alles normaal. Laat Nico anders een nieuwe button, hetzij dynamisch, maken, verwijzend naar MSM ,hetzij naar het forum dan zet ik daarachter de link en is alles opgelost.

Gr
Guy

Mvg
Gui