Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 78

Gestart door doomslu, 13 januari 2009, 20:56:12 PM

conducteur

nieuwe bezems vegen goed
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

pabe

Dag Guy en crew,

tof nummer, idd, plezierig verrast door de aanpak !

spoorse uit Turnhout,  Paul

teessee

Ik heb gisteren mijn allereerste nummer gekocht in den delhaize, jaja ik weet wat ik nu over mij heen krijg.
Zeer mooi en verzorgd tijdschrift, enorm interessant, goede artikels, bruikbare modelbouwtips.
Volgende maand zeker opnieuw
Tom

Gerolf

citaat:
Geplaatst door teessee
jaja ik weet wat ik nu over mij heen krijg.
Een algemene goedkeuring, zeker [;)] [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

grove den

sluit me aan in de rij van: ( weer) een mooi nummer!
ZEKER: Pempoul!!!![:0][:)]
maar ook het "simpele" golfplatenloodsje...
en niet te vergeten de "heilige huisjes" Hier was ik al lang "naar op zoek "om het maar zo uit te drukken. Dit zijn, net zoals het loodsje, die kleine "details"die de ene modelbaan net even iets anders laten uitzien dan de andere...

mes compliments

Jos

stoomloc

Ook mijn MSM in de bus gekregen en voor ieder wat wils, zeer goede reportages. Maar toch een vraagje bij het artikel van Ypsilon nl. in de inleiding staat in een paragraaf een verassende tweede plaats. Is dit een schrijfout of is dit opzettelijk zo gedaan ivm het minibaantje?

Wim

doomslu

citaat:
Geplaatst door stoomloc

Ook mijn MSM in de bus gekregen en voor ieder wat wils, zeer goede reportages. Maar toch een vraagje bij het artikel van Ypsilon nl. in de inleiding staat in een paragraaf een verassende tweede plaats. Is dit een schrijfout of is dit opzettelijk zo gedaan ivm het minibaantje?

Wim

Het artikel is geschreven door Guy, ??n van de leden van de vakjury. Laat ons stellen dat vakjury en publiek het niet steeds helemaal eens waren (wat begrijpelijk is) en dan met name vooral over dit baantje. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Lees het als "door het publiek kreeg dit baantje een verrassende tweede plaats". Duidelijk? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Lees het als "door het publiek kreeg dit baantje een verrassende tweede plaats". Duidelijk? [;)]

Goed geschreven, Gerolf.
Jij moest soms ook eens iets schrijven in MSM. [:D][:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stefan Appelmans

Ik vind Pempoul buitengewoon!
Als je de fotos bekijkt is dat even goed 1/1 als 1/87. En alles scratch...Dat "niet onderhoudt" athmosfeer van de franse straatjes, verweerd ma non troppo![:p]
Dat geeft me goesting naar een "p'tit pastis"...[:D]
stefan.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Stefan Appelmans

Ik vind Pempoul buitengewoon!
Als je de fotos bekijkt is dat even goed 1/1 als 1/87. En alles scratch...Dat "niet onderhoudt" athmosfeer van de franse straatjes, verweerd ma non troppo![:p]
Dat geeft me goesting naar een "p'tit pastis"...[:D]



>>> t'is w?l op 1/50 gemaakt en alles scratch,ook de stoomloks en de motorwagen[:0][:0]
De gebouwen zijn door 'Maggie' gemaakt ,ook scratch.
Groote kunst is dat[:p][:p][:p]

Gerrit

Brunel

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door stoomloc

Ook mijn MSM in de bus gekregen en voor ieder wat wils, zeer goede reportages. Maar toch een vraagje bij het artikel van Ypsilon nl. in de inleiding staat in een paragraaf een verassende tweede plaats. Is dit een schrijfout of is dit opzettelijk zo gedaan ivm het minibaantje?

Wim

Het artikel is geschreven door Guy, ??n van de leden van de vakjury. Laat ons stellen dat vakjury en publiek het niet steeds helemaal eens waren (wat begrijpelijk is) en dan met name vooral over dit baantje. [;)]



Maar is dat nou nodig?
Dat een jurylid als medewerker van MSM nog even zijn gram haalt?

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Brunel

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door stoomloc

Ook mijn MSM in de bus gekregen en voor ieder wat wils, zeer goede reportages. Maar toch een vraagje bij het artikel van Ypsilon nl. in de inleiding staat in een paragraaf een verassende tweede plaats. Is dit een schrijfout of is dit opzettelijk zo gedaan ivm het minibaantje?

Wim

Het artikel is geschreven door Guy, ??n van de leden van de vakjury. Laat ons stellen dat vakjury en publiek het niet steeds helemaal eens waren (wat begrijpelijk is) en dan met name vooral over dit baantje. [;)]



Maar is dat nou nodig?
Dat een jurylid als medewerker van MSM nog even zijn gram haalt?




Is dat ook niet vrije menings uiting??
In de reportage over de expo stond trouwens de keuze van de jury vermeld en die zag er h??l wat anders uit dan het uiteindelijke klassement[;)][:)] (heb d'em?)

Gerrit

Brunel

De vrije meningsuiting wordt tegenwoordig overal bijgehaald.

Guy mag zelf weten wat hij schrijft, maar ik mag het raar vinden dat een redacteur via zijn tijdschrift achteraf per se zijn gelijk als jurylid over de keuze van het publiek wil halen.
Waarom moet daar trouwens een 'vakjury' aan te pas komen? Laat het publiek lekker kiezen.

55erke


Hoy
Goed nummer!
Ik heb dat van die 20 meteen toegepast op mijn 2024. Alle half, ik hed geen plakband voor de ledjes af te plakken. Maar de schachtjes schilderen is heel goed gelukt en het licht is nu mooi gebundelt en blijft in zijn bolleke[;)]

groetjes
Johan