MSM 78

Gestart door doomslu, 13 januari 2009, 20:56:12 PM

Gerolf

Hier is hij gisteren ook gearriveerd [8D]
Voorlopig alleen diagonaal er door gebladerd en hier en daar iets gelezen. De artikels die ik eerst zal doornemen zijn:
- Het Bretoens/Brits baantje
- De golfplatenloods
- De houten vloer voor de (rongen-)wagen
- Knotwilgen
- De elektrische fiddleyard
- De kapelletjes
Niet dat ik de rest oninteressant vind, hoor [;)]
Jammer dat sommige (technische) foto's wat donker zijn. Bij de fiddeyard en bij de club Rixensart zitten er enkele tussen waar je niet veel op ziet.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

Ik kreeg de mijne vanmorgen ook, en jongens...................

WAT EEN NUMMER!!!!!!!!

De nieuwe wind in de redactie voel je tot hier aan zee!

Ik kan Guy Van Meroye alleen maar feliciteren met zijn aanpak en visie, die (natuurlijk) geheel verschilt van die van Nico Monnoye.
De grondslagen, door Dirk Melkebeek en Nico gelegd, worden door Guy nog v?rder uitgespit, en mede dankzij het forum vinden we steeds meer medewerkers. Na al die jaren mogen we toch wel zeggen dat MSM een GROOTS blad wordt.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

doomslu

Het klopt Tony dat we via dit forum al wat talent hebben ontdekt !
En ook de feedback in deze rubriek wordt gevolgd.

Bedankt aan alle forumleden voor hun inbreng en we gaan nog verder ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

erik de noorman

Chapeau sterk nummer en ik ben niet gauw tevreden. Zeer goeie mix van artikels. En die baan Pempoul man,man,man.[:p][:p][:p][:p]

Erik

loebaske

OP TIJD zoals gewoonlijk, en zoals gewoonlijk een ferm boekske, zal wel mischien ergens wat verkeerd zijn, maar daar lig ikke niet van wakker...zou eens een vlieg willen zijn om de stress op de burelen te zien wanneer de deadline er is voor het bij de drukker moet zijn, niet simpel[;)]
Maar alweer bedankt voor het fijne nummer...gasten[:)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

OP TIJD zoals gewoonlijk, en zoals gewoonlijk een ferm boekske, zal wel mischien ergens wat verkeerd zijn, maar daar lig ikke niet van wakker...zou eens een vlieg willen zijn om de stress op de burelen te zien wanneer de deadline er is voor het bij de drukker moet zijn, niet simpel[;)]
Maar alweer bedankt voor het fijne nummer...gasten[:)]

Kan je je voorstellen dat die deadline dit keer gepaard ging met de kerst- en nieuwjaarsvakantiedagen ? Er kwamen deze keer overuren en weekendwerk aan te pas(*). Bravo aan diegenen die daarbij betrokken waren. [:)]

(*) niet voor Guy en mezelf, voor ons is 't altijd weekend- en avondwerk. [;)]
Maar als jullie het appreci?ren doen we verder. [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Memling

Betreffende de speciale decoder in den 60 van Jacques?

Over welke decoder hebben we het hier?

Want de decoder is waarschijnlijk een gewone ESU decoder, maar het softpakket, de CV lijst is misschien een tijd exclusief, doch meestal wel te achterhalen.

Spreek je hier over de DC versie of de Sound versie?

mvg
Memling


janjozef

Inderdaad een goed boekske, niet alles is aan mij besteed, maar dan duidelijk wel aan anderen, doe maar voort Luc

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

jacques timmermans

Ik zal jullie allemaal moeten teleurstellen: de op de foto afgebeelde locomotief is een normaal analoog model van Roco dat enkel dienst deed om een mooie opmaker voor het artikel te realiseren.

Jacques Timmermans

loebaske

Hoe bedoel je Jacques[?][?] ben niet mee.
En ik heb enorm waardering voor Luc en Guy om bijna al hun vrije tijd op te offeren voor ons maanblad, en denk dat er ook nog andere hun vrije tijd besteden aan artikels, in feite zouden we die mannen eens in de bloemen mogen zetten, ook al gaat het soms eens wat mis in een artikel of lay-out[:)][:)]

Rochevalien

De mensen die artikels schrijven doen dat in hun vrije tijd (of op hun werk[:D][:D][:D])diegene die de lay-out maakt is in loondienst bij Meta-Media en is dus een professioneel.Iedereen maakt wel eens een fout maar ik denk dat we de drukfouten (franstalige bladzijden in msm en nederlandtalige in TMM )op rekening van de drukker mogen schrijven.

Gerrit

JurgenM

Vandaag is MSM 78 ook in Nederland (althans bij mij) gearriveerd. [:)] Ziet er weer goed uit! Vandaag is het me gelukt om mijn verzameling MSM's compleet te maken door de laatste twee ontbrekende nummers (1 en 4) op de kop te tikken.
Inderdaad complimenten aan de makers (met name schrijvers en fotograven), ik kijk iedere maand weer reikhalzend uit naar het volgende nummer (ik vind het dan wel een beetje zuur dat het blad eerder bij de boekhandel ligt dan bij de abonnee's[:0]).
Nu snel weer aan het lezen! [8D]
Groet,
Jurgen

conducteur

Je betaalt meer voor de snelle levering[:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

Ik heb het fantastische nummer ook ontvangen. Proficiat aan de redactie
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

treinvirus

felicitaties en nog eens felicitaties.
Dit nieuwe nummer heeft weer de  frisheid van de beginjaren!
wil wel graag de auteur van het artikel over het type 12 (vorig nummer) eventjes vragen mijn ongerustheid te doen overwaaien: type 12 olaets door mij gekocht blijkt uit artikel uit zamac te zijn, wordt dat niet een groot probleem op termijn gezien mijn ervaring chassis type 60 kleinmodelbahn? Het type 60 van van biervliet ook door mij gekocht , welk metaal  is dat dan wel?
groetjes
dirk