Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Z hoekje op 5de MSM expo

Gestart door depovero, 09 januari 2009, 12:31:44 PM

janjozef

Zal zeker niet slecht staan op de volgende tentoonstelling

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

depovero

Dag de Zetters,

Het seintje voor ons Zamenkomst, gaat verschijnen in MSM-TMM. Het is een oproep naar de expo toe. Dit werd mij door Luc Dooms, ofte doomslu, bevestigd. Het zal waarschijnlijk voor het nummer van april - dus, ontvangst maart - zijn.

De reacties van wie wat ga brengen of doen zal ik in een appart dossier brengen, om wat vatbare info te verkrijgen.

Er zal een bijeenkomst georganiseerd kunnen worden. Dat zou eventueel bij MTD kunnen plaatsvinden. Of, als er iemand een ander voorstel heeft, welkom.

Komaan, jongens, het initiatief lijkt enthousiast genomen te zijn op de redactie. Wij gaan het laten geworden, de Zetters
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

n/a

Beste Zetters,

Ik denk dat de bouwstenen geplaats zijn om iets groots naar onze normen kunnen te realiseren.

En samenkomst bij MTD lijk mij een zeer goed idee, laat maar iets weten.

groeten Jan [:)]

mahtoska1

Hallo Z-ters,

Op mijn steun kan je volledig rekenen. Bijeenkomst bij MTD is OK voor mij.
Laat zeker weten wanneer het zou doorgaan. Kwestie van de agenda te organiseren.
Tot binnenkort,

Pieter

depovero

Goedenavond Zet-mannen,

Jullie geduld betreffend de oproep om een Zet hoekje op poten te zetten voor volgend expo wordt in het spel gezet. Hel?, op een positief manier! En of!
De redactie heeft mij gevraagd om tegen dat nummer 81 verschijnen zal een paar toffe foto's te laten geworden omtrent onze schaal. Er zal hiervoor een plaatsje gemaakt worden in dat nummer. Ik weet een beetje wat er zal afkomen, maar zal het hier niet verklappen.
Bij het sturen van de foto's - liefst bij mij, via den pm-link- graag een woordje of twee, zo om een beter zicht te krijgen.
Dit alles ten laatste tegen de 8ste maart, daar er deadlines zijn.

Bedankt voor jullie medewerking, en,

Tot nog eenZ,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

mahtoska1

Hallo Denis
Ik zal eens in mijn foto's duiken. Ik stuur je nog iets op.

Alvast bedankt voor de organisatie.

Beste Z groeten,
Pieter

mahtoska1

Hallo,

Fotos zijn vertuurd. Heeft er nog iemand fotos verstuurd naar Denis?

Beste Z groeten,
Pieter

doomslu

citaat:
Geplaatst door mahtoska1

Hallo,

Fotos zijn vertuurd. Heeft er nog iemand fotos verstuurd naar Denis?

Beste Z groeten,
Pieter

Laat deze kans niet voorbijgaan, zetters ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

depovero

De foto's zijn in goede ontvangst gekomen, Pieter. Ik zal ze absoluut bekijken, deze avond. Nu zaterdag is het rijdag voor de leden, bij MTD. Foto's gaan daar ook genomen worden. Ik ben aan het suffen en puffen [:p][:p] om een tekstekke neer te pennen. Inspiratie schiet niet binnen, voor den ogenblik. Idee?n wel, een beetje. Hebben jullie soms verwachtingen voor dit gebeuren, laat het mij weten. Dan zal ik waarschijnlijk inneens in gang schieten.

Alvast, een dikke kus van de zus en,

Tot nog eenz,

Denis, ne MuZketier.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

n/a

Hallo Denis,Peter en de Z-etters,

Ik heb vandaag ook een aantal foto's doorgestuurd aan Denis, maar fotograferen is niet mijn sterkste kant "op goed geluk dan maar".

Met vriendeijke groeten Jan

depovero

@ bilsje:
Jan, kan je je e-mail adres eens terug opsturen, ik heb ze te vlug weggemoffeld, een klik te vlug geweest, oupsie, foetsie
Terzelfdertijd, de foto's eens terug opsturen, daar ik nog niets heb zien afkomen. By the way, een e-mail heb ik aan jouw forum-adres en aan Pieter zopas gestuurd, een voorstel van samenkomst, deze zaterdag

Greetz,
Denis.

Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

mahtoska1

Toch nog laten weten dat we een goede start gehad hebben met onze eerste bijeenkomst.
Dank aan alle aanwezigen, aan Denis voor de organisatie en MTD voor de goede ontvangst.

Jullie horen nog van de Z-ters!!!

Beste Z-et groeten,

Pieter

mahtoska1

Ik heb MSM zopas onvangen van de postbode.

De oproep voor een Z hoek in Mechelen is inderdaad een voltreffer. Hier zullen zeker mensen op reageren.  

Ook enkele goeie foto's bij het artikel. Spijtig dat er een foutje staat bij foto 6. Dit is een Zwitserse loc (en geen Oostenrijkse). Of is dit foutje een tucje om aandacht te trekken? [;)]

Bijkomende reclame krijgen we ook in het voorwoord. Dank je wel aan de redactie. Ik zie het volledig zitten.

Tot hoors en de beste Z groeten,

Pieter



janjozef

Alle voor de Zetters laat jullie nu niet kennen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

citaat:
Geplaatst door mahtoska1

....  

Ook enkele goeie foto's bij het artikel. Spijtig dat er een foutje staat bij foto 6. Dit is een Zwitserse loc (en geen Oostenrijkse). Of is dit foutje een tucje om aandacht te trekken? [;)]

...



Mea culpa. [:I][:I][:I]
In het vervolg twee keer nadenken voor ik iets schrijf. Zal ik als straf vijf minuten in het Z-hoekje gaan staan? [;)]

citaat:
Geplaatst door mahtoska1

....  

Bijkomende reclame krijgen we ook in het voorwoord. Dank je wel aan de redactie. Ik zie het volledig zitten.

Met plezier. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *