sporenplan schaal HO

Gestart door sloefken, 03 januari 2009, 09:50:15 AM

sloefken

't Is crisis voor iedereen!

Arm sloefken[xx(]

loebaske

Het is zoals ons chefke garde(Wouter) zegt, het is nu niet over de lengte te doen, maar wel min of meer over de leeftijd, de jonge generatie moet nieuw leven blazen in onze hobby en niet alleen met computer spellekes bezig zijn....dus betaal niemand lidgeld voor hij 16J is bij onze club[:)]

sloefken

beste,

je hebt groot gelijk wat betreft de computerspelletjes !![:D]
juniorken kan hem daar ook goed mee amuseren maar kan hem daar ook behoorlijk dun in maken, dus laat het ons maar bij de treintjes houden, daar wordt hij tenminste rustig van.[:D]

sloefken

sloefken

Beste Bob De Bouwers en aanverwanten,
Ik wil jullie langs deze weg bedanken voor de leuke en soms minder leuke reacties op dit forum. Doch ben ik een tevreden sloefken. De inbreng van Loebaske was voor mij van onschatbare waarde (ere wie ere toekomt Eric). Ik ben dan ook samen met mijn zoon juniorken lid geworden van de club waar onze pa (Eric) de plak zwaait. Ze hebben hier een tof project op poten gezet waar ik met veel plezier mag aan meewerken. En ja, Einstein leeft. Ik ben hem hier gisteren tegengekomen (Geert)... genen simpelen.
Beste vrienden, tot spoors.
sloefken[:)][:D][:I][:p]

loebaske

Denk dat het weer intressant was zaterdag, heb weer geleerd uit men fouten, want soms het ik oogkleppen aan, en zo leer je in een club om met meerdere naar een project te kijken, dit project is het aandrijven van een simpel goedkope draaischijf [;)][;)]

janjozef

Allee ik ben content voor onze gentse vrienden dat ze floreren,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

chef garde

citaat:
Geplaatst door loebaske

Denk dat het weer intressant was zaterdag, heb weer geleerd uit men fouten, want soms het ik oogkleppen aan, en zo leer je in een club om met meerdere naar een project te kijken, dit project is het aandrijven van een simpel goedkope draaischijf [;)][;)]



Moeten er nog tandwielen zijn??

sloefken

Ik denk dat onzen Eric voort kan voor de rest van zijn leven, wat betreft die tandwielen.
Hij kan ze eventueel langs deze weg te koop aanbieden,
schone bijverdienste!
Sloefken[:D][:D][:D]

loebaske

Ons sloefken heeft nu inspiratie om zijn banenplan te verwezenlijken, just nog wat kasten opruimen en wat aanpassingen doen aan de bestaande platen en er is weer meer ruimte om te rijden [:)][:)]

sloefken

ja, ons loebaske is bij mij langsgeweest. ik moet juist maar enkele muren uitkappen en de kringloopwinkel bellen om mijn kasten op te halen, maar al bij al kan ik toch een mooi treinbaantje maken.
sloefken.[:I][8D]

loebaske

nen kringloopwinkel voor eu kasten [?][?] zal die wel komen opladen [:D[:)][:)][:)]

sloefken


allez eric, wat geef je daar nog voor !!!!!!!!!!!!!!!
meubelmakerij sloefken.[:)][:D][8D][:p][}:)]

chef garde

T brandhout voor onze kachel geraakt ook op h? gasten ...