Wat zouden we nog willen?

Gestart door Peter, 28 december 2008, 10:45:12 AM

dirkske

citaat:
afwrijf- of waterdecals voor belgisch materieel (locs, rijtuigen, enz....)

Die zoek ik ook al een tijdje????????

Verder de class66 van DLC[^][^][^](Mehano)
Je eigen baan, je eigen wereldje!

Gerolf

In de rubriek "kleinigheden": De decals zijn al langer een probleem,
Aansluitend in de rubriek "grotigheden" - misschien moet er iemand in het Brusselse eens enkele van zijn series terug uitbrengen. Hier is alvast een kandidaat voor het type 51 en 59 [:p]

Wat het eerste lijstje van Peter betreft: daar is inderdaad veel van in zelfbouw te doen (perronzitbanken, perronboorden, compound-bovenleiding, ...)
-> Is dit een verzoek om de bouw te beschrijven in MSM of een verzoek tot kleinserieproductie voor derden?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stefan Appelmans

Ik denk dat ze liever een "klein"serieproductie hebben, niet?
Wat er is, ik denk dat de meeste modelbouwers die maar kopen en dus van zichzelf weinig bouwen, moeilijk beseffen wat het is een kleinserie voor de anderen te beginnen...
Enfin beginnen dat gaat nog[:D]
Wat de decals betreft, ik heb er juist gekregen van Rees Cees (voor de torpedos), en die zijn prima. Iemand zou eens een project van "een vel" met het nodige erop moeten maken, dat zou dan gemakkelijk te bestellen zijn bij hem.
Ik heb ook liever waterdecals dan "letraset", vooral op moeilijke oppervlakken.
stefan.

Kees-Jan

[:D] Stefan [:D]

Net deze gemaakt:



Het rijtuig is wit gespoten en dan gaat er ??n decal over de zijkant kompleet met stelbalk.

Kees-Jan

(ik zal eens in de digitale pen kruipen Guy[;)]).

janjozef

Gerolf de type 59 is, weliswaar met grote fouten, juist op de markt van fleischmann, maar ik denk dat jij naar de type 58 zoekt. types die voor mij ook terug mogen zijn de 15/16 de oude type 25 en nog enkele tietallen andere. Liefst aan een betaalbare prijs waar die voor mij persoonlijk op een 500? ligt en dan max 2 verschillende per jaar.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

T03

Een type 29 gebouwd volgens hetzelfde principe als de juist geleverde type 12.

SpGr[;)]
Marc
"I have a train riding in my brain"

nmbs

Hle 18 in N [:p], is KLEINigheid en bestaat nog niet (tenzij die duurdere amc modellen uit Frankrijk, maar ik bedoel iets betaalbaarder en afgewerkter)

Steven DH

citaat:
Geplaatst door modeltreinbart

Een wederuitgave M4 new look...



Sluit ik me bij aan, zeker nu met de nieuwe 21/27 modellen van LS.
Op de laatste beurs in Keulen heb ik trouwens aan de (Duitse?) importeur van Hornby meegedeeld dat een heroplage succes zou hebben in Belgi?.

Spoorse groeten,
Steven
Bezoek ook mijn fotopagina: www.flickr.com/photos/stevendehaeck

Anarchy

Voor mij op dit moment zijn alle versies van de M4 in bordeaux en new look inclusief stuurrijtuigen het belangrijkste.

janjozef

Het is redelijk duidelijkdat we niet overeen komen en dus overal zullen naast pakken

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

modeltreinbart

Misschien ook nog wel een kleinigheid die groot toont is een torenkraan voor aan een werf te plaatsen.
En in de categorie voertuigen heb ik ook nog een leuke : een cadilac limosine.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Stefan Appelmans

Ja, janjozef, iedereen vraagt voor zichzelf, en dit en dat[:D][:D]
Ik denk dat het oorspronkelijk idee was iets gemeenschappelijk te vragen, iets dat "iedereen" graag zou in de winkels willen vinden.

Kees, dat is natuurlijk wondermooi, uw decals....maar je hebt zichtbaar ook geen twee "linker handen"[:p]
stefan.

Jozef

hoi !

1) Krokodilen ... is echt Belgisch en mag niet ontbreken aan de seinen, Dus denk wel dat dit voor iedereen bruikbaar is.
Ik kan ze nergens meer vinden... helaas

2)huizen naar Belgish voorbeeld zou ook welkom zijn.


Groeten, Jozef
LocoNet DCC, Twin-Center, PC met Koploper LocoNet-interface,
BMD16N-SD bezetmelders met S88LN en LDT wissel & schakeldecoders

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Jozef

hoi !

1) Krokodilen ... is echt Belgisch en mag niet ontbreken aan de seinen, Dus denk wel dat dit voor iedereen bruikbaar is.
Ik kan ze nergens meer vinden... helaas

2)huizen naar Belgish voorbeeld zou ook welkom zijn.


Groeten, Jozef



Zijn de krokodillen van Carmina er niet meer? In der tijd oa beschikbaar bij J uit E.

Peter

Belgische huizen bij PB uit Ranst

Krokodillen zelf maken met de methode van (ja, ik weet het al) Gerolf natuurlijk.
De bijbehorende seinkabines hebben ze bij MTE of maak ze zelf (heel simpel)
Met vriendelijke groeten
Peter