Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

262/273 - 73/74/82

Gestart door Mr-tsjoektsjoek, 26 december 2008, 17:47:34 PM

dgrr57


reeves

Mooi van Piko !
Die wil ik wel

Thommy

Citaat van: doomslu op 04 januari 2015, 10:22:31 AM
Ik was dus duidelijk verkeerd met te denken dat er niet zo heel veel mensen zaten op te wachten.
Piko mag gerust zijn!  :)

- Ze lijken op een reeks 80, waarvan ik er toch eentje heb.
- Ik kan me niet herinneren er ooit één in het echt gezien te hebben.

Vandaar mijn gedacht dat de meeste liefhebbers ook zo zouden denken...  :-[

lijken op een 80? een 80, die in 9/10 gevallen gewoon een grof herschilderde Duitser is met alle gebreken van dien (op de ESU versie na).
En ik denk dat ik ze, behalve in Brussel Zuid nog nooit elders heb gezien ook.

ik denk dat die 80's wel eens zouden te koop kunnen komen als de Piko versie prijs scherp is.
Greetz

Thommy

loebaske

De 80 van Roco is geen omgeschilderde duits....
en een 80 is nog geen 82 reeks

loebaske

Voor wie graag de prijs wil weten....................

de basis prijs is 129€

voor een  digi en sound weet ik voor het moment niet de officiele prijs...

reeves

AC of DC versie? Waar kan ik bestellen ?
Bij mijn treineboer staat nog niks te vinden op de site?

Groet Tom

Sicco

129 euro... het nieuws wordt beter en beter  ;D

doomslu

Citaat van: Sicco op 04 januari 2015, 13:09:14 PM
129 euro... het nieuws wordt beter en beter  ;D
Schitterend nieuws!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dieselfreak

Idd, dat is bijna voor niets. Laat andere merken hier maar eens een voorbeeld aan nemen!
MC

itchy

Citaat van: Sicco op 04 januari 2015, 13:09:14 PM
129 euro... het nieuws wordt beter en beter  ;D
Het is nog maar 4 januari, maar ik denk dat dit wel eens dé aankondiging van 2015 kan worden... 
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

loebaske

Hier word vaak gevraagd waar je die kunt bestellen, heel simpel...bij je vaste leverancier en die zal idd. nog niet online staan, want de meeste weten nog minder dan jullie hier, alles is helaas in een stroom versnelling gekomen... door het hier te melden....

Ga eens kijken voor jullie welke nr. je moet mailen naar je leverancier, want de meeste winkeliers kijken de kat uit de boom en bestellen slecht enkele exemplaren, indien je uw bestelling doorgeeft weet de winkelier dat hij/zij meerdere exemplaren moet bestellen...is maar een tip.



SuSke

Ik heb de mijne ook reeds gereserveerd bij de lokale treinenboer.
Het wachten (en sparen) kan beginnen, maar met zo'n prijs hoop ik stilletjes dat Piko inderdaad nog een aantal nummervarianten en eventueel zelfs een RRF uitbrengt, die komt dan maar even op bezoek met een aardig sleepje  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

reeves

Ok bedankt voor de tip Eric  ;)

loebaske

De vakhandelaar is op de hoogte (via mail) van het versnelt uitbrengen van de loc's, om uw keuze door te geven hoef je enkel uw loc nr. op te geven, als het AC/DC moet zijn, uw keuze wat betreft analoog/digitaal/ sound meer moet je niet doen als je mailt  ;) ;)

Mattias

Gistermiddag mijn leverancier gemaild.
Met de artikelnummer en ter detaillering ook om welke loc het gaat.
Vandaag een mail gekregen dat hij het genoteerd heeft.
Hij zal eerstdaags zelf meer info krijgen van Piko, met vermelding van prijs en uitleveringsdatum.

Maar met een mailtje, belletje of bezoekje te brengen aan je favoriete/vaste handelaar, met de vraag om 1 (of meer) van de locs te bestellen, doe je niets verkeerd mee, en sta je op de lijst van mensen die voorrang krijgen bij uitlevering.. (En kan die een extra exemplaren bijbestellen, indien nodig..)

Hij wist me ook te vertellen dat ik lang niet de eerste ben die het bestelde bij hem en dat de bestellingen binnenkomen als zoete broodjes..


Ik speel zo op zeker (wat beschikbaarheid betreft..)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder