262/273 - 73/74/82

Gestart door Mr-tsjoektsjoek, 26 december 2008, 17:47:34 PM

loebaske

Denk dat we allemaal uit kijken naar DE dag dat we kunnen mee rondrijden  ;) ;)

mark7758

Sicco. Hier op het forum werd week 10 genoemd.  In Nurnberg was er eigenlijk niemand die een week wilde noemen.
Zo snel mogelijk om de klant gelukkig te maken. (Meer werd er niet gezegd door de directeur. Het blijft een aardige man.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

modelbaanHO

Zojuist een mail gekregen van mijn winkelier dat de ik de 8217 vanaf morgen mag komen afhalen  :) :) :)
Ik weet alleen niet of ik er morgen wel geraak.  :( :( :(  ('t zal eerder iets voor zaterdag zijn)
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Rangeerduivel

Citaat van: modelbaanHO op 04 maart 2015, 15:41:05 PM
Zojuist een mail gekregen van mijn winkelier dat de ik de 8217 vanaf morgen mag komen afhalen  :) :) :)
Ik weet alleen niet of ik er morgen wel geraak.  :( :( :(  ('t zal eerder iets voor zaterdag zijn)

Dan wel graag rijervaring(en) aub,en foto's mogen ook!

;)

Sicco

Citaat van: modelbaanHO op 04 maart 2015, 15:41:05 PM
Zojuist een mail gekregen van mijn winkelier dat de ik de 8217 vanaf morgen mag komen afhalen  :) :) :)
Ik weet alleen niet of ik er morgen wel geraak.  :( :( :(  ('t zal eerder iets voor zaterdag zijn)

Ik zei al, ik hoop dat ik ongelijk heb  8) Hoewel ik natuurlijk nog wacht op een berichtje van mijn winkelier  :D

SuSke

Citaat van: modelbaanHO op 04 maart 2015, 15:41:05 PM
Zojuist een mail gekregen van mijn winkelier dat de ik de 8217 vanaf morgen mag komen afhalen  :) :) :)
Ik weet alleen niet of ik er morgen wel geraak.  :( :( :(  ('t zal eerder iets voor zaterdag zijn)

Ik ook  ;) ;) ;)
Worden er dus 2 die op de rijdag hun maidentrip mogen doen   8)
En we zullen proberen er wat foto's en filmkes van te maken  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

knibbelknabbel

Citaat van: modelbaanHO op 04 maart 2015, 15:41:05 PM
Zojuist een mail gekregen van mijn winkelier dat de ik de 8217 vanaf morgen mag komen afhalen  :) :) :)
Ik weet alleen niet of ik er morgen wel geraak.  :( :( :(  ('t zal eerder iets voor zaterdag zijn)

En bij "welke winkelier" ben jij?  :P

SuSke

Die ene in Berchem met zijn hogesnelheidstrein (HST Verhaegen)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

knibbelknabbel

Citaat van: SuSke op 04 maart 2015, 17:33:16 PM
Die ene in Berchem met zijn hogesnelheidstrein (HST Verhaegen)

Dju, niet de mijne... ;)

jb

Ik wacht ook op die mail uit Sint-Niklaas....enkel kan ik hem volgende maand pas ophalen  :(
Dus vol verwachting van jullie verslag en foto's

bellejt

hier ook omgeving st niklaas.Nog niks gekregen.

bollen neus

Als nen mens dit allemaal leest zou je beginnen denken dat het hier over duivenmelkers gaat, enkel weten ze niet wanneer die duiven gaan binnenvallen.
Den Eric.

loebaske

Het is enkel de 82 die nu uitgeleverd word, de rest van de nrs is voor de komende maanden, aan de hand wat je bestelde nr weet je als u bij de eerste levering behoort...

mnieuwlaet

ik heb ook een 82 besteld en mijnen winkelier vertelde me rond half maart verwacht.
Ik wacht dus op een mailken eh

jb

De POST duif is net geland  ;)