Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

voortgang bouw N-spoorbaan

Gestart door Gizimo, 25 december 2008, 12:25:12 PM

Gizimo

Ik heb een nieuwe webcam1 geplaatst, zodat bijna de gehele in aanbouw zijnde baan nu zichtbaar is.
gr, Ab

Gizimo

Na de zomermaanden ben ik weer verdergegaan met de aankleding van de baan.
Er zijn weer nieuwe foto,s op de site geplaatst.
Binnenkort zal er weer een filmpje gemaakt worden.
www.modelspoorbaan.net
Groetjes, Ab


Michiel

Hoi Ab,

dat ziet er erg goed uit, en heb de filmpjes nog eens bekeken. Wat rijdt alles ook lekker vlot. Is de elektronica van eigen ontwerp? Wat mij persoonlijk nog het meeste "stoort" zijn de smetteloos steriele kassei?n. Ik zou eens op een teststrookje een techniek uitwerken om die kinderkopjes te weatheren, en dat dan toepassen op je baan. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gizimo


Hallo Michiel.
Met die kinderkopjes zal zeker nog wat gebeuren, de baan is nog lang niet gereed, eerst moet alles staan, en dan gaan we alles afwerken.
gr, Ab

Gizimo

Vandaag 26 januari 2011 is mijn geheel vernieuwde website in de lucht gegaan.
Binnenkort zal ik ook nog een filmpje op de site plaatsen.
Groetjes, Ab

Michiel

Ab, het is een erg verzorgde en heldere website geworden. En ik heb meteen kunnen merken dat de aankleding van de baan toch wel erg goed is geworden. Het is een plezier om je foto's en filmpjes te bekijken. Erg knap gedaan allemaal!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gizimo

Nieuw filmpje toegevoegd.
Groetjes, Ab

Aart

citaat:
Geplaatst door Gizimo
Nieuw filmpje toegevoegd.
Groetjes, Ab
Ligt het aan mij, of is je website uit de lucht? Ik krijg de melding "Deze Domeinnaam is geparkeerd door een van onze klanten"

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Aart
Ligt het aan mij, of is je website uit de lucht? Ik krijg de melding "Deze Domeinnaam is geparkeerd door een van onze klanten"
Zelfde melding hier ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gizimo

Probleem is opgelost, was een storing bij de hostingprovider.
gr, Ab


Gizimo

Opnieuw een filmpje toegevoegd.
Groetjes, Ab

Gizimo

Vandaag 1 februari 2011 heb ik de achtergrondplaat aangebracht,die het schaduwstation onzichtbaar maakt. Op de live camera is er iets van te zien.
Binnenkort zal ik er een paar foto,s van maken. Er hangt overgens een camera in het schaduwstation, zodat ik het treinen verloop kan volgen op een schermpje.
gr, Ab