Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

TAMS KSM-1

Gestart door rocomotion, 22 december 2008, 22:13:43 PM

eric

Voor de "Ultieme" geen probleem hoor.
De "Bedenker" ken ik persoonlijk en denkt nog mee voor de aansturing van een ingewikkelde wisselbundel waar dan ook nog een moeilijke keerlus inzit.
En Tams geeft daar de geest, Lenz no problemo.

INFO

Nu dan wil ik ook weleens meedenken, want dan heb ik zomaar het vermoede dat er een klassieke fout wordt gemaakt. En er dus teveel analoog wordt gedacht.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

jacques timmermans

Hetgeen wat Tony vertelt over het kwaliteitsverschil van de gebruikte componenten op de printen van Tams en Lenz, wat pas goed merkbaar wordt nadat men beide printen eens wat nader heeft bekeken, kan ik alleen maar bevestigen. Het prijsverschil uit zich al gevoelig in de aankoopprijs!

Echter moet ik ook toegeven, dat ik al meer dan een jaar een keerlusschakeling van Tams in mijn schaduwstation heb ingebouwd en tot op heden nog geen problemen heb kunnen vaststellen.

Bij alle soorten keerlusschakelingen moet het ge?soleerde baanvak altijd een stuk langer zijn dan de op de modelbaan verkerende langste trein. Zondigt men hier tegen, dan zijn problemen en onherstelbare keerlusschakelingen achteraf gegarandeerd.

Jacques Timmermans