Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

27-21 LS

Gestart door homer, 11 december 2008, 14:49:02 PM

homer

Ik ben ??n van de gelukkigen die een 27-21 hebben kunnen bemachtigen,na wat opwarmen en "roderen" stel ik vast dat hij goed bolt en h??l mooi is afgewerkt.
Maar toen ik er een kortkoppeling wilde opsteken was er een probleem....de schacht waar de koppeling in moet is te kort waardoor de kortkoppeling los zit...conclusie...wagons koppelen niet aan...uitgezonderd de gewone beugelkoppeling...
Ik vind dit toch niet kunnen voor een loc van 192 euro...
Als iemand een oplossing heeft voor dit probleem pen het neer....
Ben ik toevallig alleen die dit heeft dan moet het toch een fabricagefout zijn...en dit aan beide kanten...probeer het eens om een roco-fleischmann kortkoppeling te plaatsen en je ziet wel....

TECHWIL

In de doos waarin de lok verpakt was zit een plastic zakje met toebehoren en ook 2 verlengstukjes. Plaats dit verlengstukje over de kortkoppeling en klik deze dan op de schacht.
Nog veel rijplezier.
Ren
RENWIL

cyberbeast

Ik mocht de mijne vandaag ophalen. Ik heb echter wat uurtjes slaap ingehaald. Twas ook meer dan nodig. Het wordt vrijdag of zaterdag voor mij. Dan haal ik ook meteen roco anti-slipbandjes op om mijn 13 te herstellen. Ik ben benieuwd.
 

homer

Merci....kwas zo een 10 eerder ook op dat gedacht gekomen..maar ik doe eigenlijk nooit zo'n zakjes open,maar ik had nog een paar van die kleine dingskens liggen....toch bedankt....[:D][:)]
maar eigenlijk is 't raar dat ze inneens die schacht niet wa groter hebben gemaakt...nu moet ge er die kleine prutskens opsteken en als ge die kwijtgeraakt wa dan? bestellen zeker? weeral kosten...[V]

wie men locs wil zien-----http://s445.photobucket.com/albums/qq176/degust/

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door homer
maar eigenlijk is 't raar dat ze inneens die schacht niet wa groter hebben gemaakt...nu moet ge er die kleine prutskens opsteken en als ge die kwijtgeraakt wa dan? bestellen zeker? weeral kosten...[V]




Daarvan nog niet, ma we weten allemaal hoe makkelijk het is om aan onderdelen te geraken van LS Models.
 

n/a

Een lok van 192 Euro?
De aanbevolen prijs is wel 207 ?, maar wie houdt zich daar nu aan h?? De zotten die nog echte service willen geven zeker?
Bij mij komt geen LS binnen, goed geweten. Ik koop gewoon niks meer[:p]
Mijn oude rommel is mooi genoeg en ik wil nog plezier aan mijn hobby beleven, zonder "koopverslaafd" te worden als velen van jullie.
En nog zo iets: altijd maar de laagste prijs proberen te vinden.
De commercie kapotmaken dus, door handelaars te dwingen steeds maar minder marge te nemen.
En dan een afficheke op de toog met "om klachten over onze service te vermijden geven wij voortaan geen service meer".
Snuif! Doe zo voort en de goeie winkels zijn ook gedoemd te verdwijnen, en, die zijn er al zo weinig.

modeltreinbart

@ rxl als ik voor het zelfde model de zelfde afstand afleg tussen 2 winkels en mij thuis en bij de ene kost het model het dubbel als bij de andere en de service is het zelfde dan is het toch logisch dat ik naar de goedkoopste ga.
Ik ga proberen volgend jaar ene te kopen ik ga vandaag om mijne 52
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)