Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Goed nieuws van L.S.M.

Gestart door FREMO e.V. - afd België, 24 april 2005, 20:26:53 PM

Jurgen

Laten we even een on-topic vraag stellen:
Is er al nieuw nieuws van LS? Gaat het model uitgeleverd worden op de eerstgenoemde datum, of komt er toch vertraging?
Wat met de prijs? Is die al bekend bij de winkeliers?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

tonycabus

Jo, ik vertolkte alleen maar wat mij mondeling door zeer veel forumleden mondeling werd gezegd.
Ik schreef zelf trouwens dat ik ook niet vies ben van het G?ppinger geslacht, en dingen die niet in Hamo, nu Trix, verkrijgbaar waren zelf heb omgebouwd.
Maar dat merk is niettegenstaande intrinsieke kwaliteiten niet alleen zaligmakend. En daar zal zowat iederen het blijkbaar mee eens zijn...
Weten jullie trouwens waarom ik met Lima begon? Wel, gewoon omdat in 1965 Lima de enige fabrikant was die startsetjes maakte voor elk land, ook al had de eerste type 125 dan nog Franse draaistellen.
Toen al waren die M2's met gezeefdrukte raampjes van de partij.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

tonycabus

Jurgen,
Het antwoord zit al in je handtekening[:D]

De MODELtrein, da's altijd een beetje wachten[;)]

http://www.lsmodels.com/LS/index.htm werd bijgewerkt op 26 mei.
En Daniel Piron doet erg zijn best om geen loze beloften te doen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

kdlf

Ben ff wezen kijken op de site.  'k vind de onderverdeling van de aantalen aan de rare kant...  Van de gewonen nummers worden er van de gelijkstoomversie iedere keer 400 stuks gemaakt en van de wisselstroomversie 100 stuks gemaakt.
Dat maakt dus 800x = en 200x ~. Zou het niet beter 600x = en 400 ~ geweest zijn..
Kristof

tonycabus

Kristof,
M?rklin heeft onlangs ook een trees aangekondigd. Zelfs in een startset naar het schijnt, voor misschien eind dit jaar al...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

n/a

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Kristof,
M?rklin heeft onlangs ook een trees aangekondigd. Zelfs in een startset naar het schijnt, voor misschien eind dit jaar al...



Wat is een trees? En met Lima ben ik in de jaren zeventig ook begonnen.


mark7758

Frans voor een reeks 13. Afkorting van de machinisten.[^]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.