Brelec

Gestart door fritskuijer, 24 april 2005, 13:17:54 PM

fritskuijer

Beste Spoorders,
Ik wil even kwijt dat Raf Brauns van de firma Brelec zijn stinkende best heeft gedaan om zijn nieuwe functiedecoders FD 400 multi geschikt te maken voor de lokmuis2, nadat was gebleken dat deze niet goed functioneerden.
Anders dan ene Leo Hendriksen uit de Dorpsstraat 28 bus 2 B-3930 in Hamont-Achel die een advertentie op markplaats.nl had geplaatst waarbij hij een sein van Volkner aanbood.
Het sein heb ik gekocht en het geld direkt overgemaakt naar een bank in Nederland omdat ik in Nerderland woon. Na een aantal mailtjes gevraagd waar het sein bleef en uiteindelijk gekregen. Na het openmaken van de verpakking kon ik alleen maar vaststellen dat het sein incompleet was en een aantal belangrijke onderdelen miste waardoor dit sein op de aandrijving na gelijk de prullenbak in kon.
Ik heb hem op zijn handelswijze gewezen maar jullie begrijpen het wel dat meneer nu niet thuis is.
Ik wil de hobbyisten dan voor dit heerschap waarschuwen en geen zaken met hem te doen.
Brelec is andere koek dat is een toppy!!!!

Johnnytrein

Fritskuijer, Wel jammer dat je hier twee totaal verschillende berichten in een draadje zet. Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

fritskuijer

Met dit tweeledig bericht kan je het verschil zien tussen goedwillige en kwaadwillige mensen.
Frits

tonycabus

Waarvoor dank, Frits!
Johnny, ik denk dat we tegen zo'n tweeledig bericht geen bezwaar mogen aantekenen...wel tegen de soms wat overdreven "small talk" die meer doet denken aan een chatbox dan een forum. En dit is algemeen bedoeld, hoor!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)