Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Weathering sets

Gestart door Quadran, 06 december 2008, 16:14:04 PM

Quadran

Ben een beetje op zoek naar weahtering sets en vind eigenlijk die van Tamya nogal kostelijk daar ze per 3 kleuren verkocht worden.

Bestaan er geen totaal sets waar een groter aantal kleuren bij zijn?

Mvg

 

conducteur

Heb je al de reeks in msm gelezen over het vervuilen van? Een deel daarvan staat in nr. 40. Zoek het even op in de database van dgrr. Ik weet zeker dat je niet speciaal zo een set nodig hebt.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Quadran

Heb die 12 delige set van Artitec besteld. Viel nog best mee van prijs zo!

Mvg
 

Mr-tsjoektsjoek

Ik heb die set ook, ben er niet tevreden over.

Ik werk liever met de produkten van MIG Productions.  Ik heb de Railroad Pigment set aangeschaft, aangevuld met losse kleuren die ik gebruiken kan.  Zo krijg je ook een mooi assortiment.

loebaske

Ik gebruik de klassieke kleuren, en een beetje foto's van de realiteit nemen en men komt al een stuk vooruit, als proefstuk gebruik je natuurlijk beter een goedkoop wagonnetje, en maar oefenen en weer opnieuw proberen, net hetzelfde om je wagons te behandelen met de soldeerbout, het is ook oefenen en men leer het vak [:)][:)][:)]

Gerolf

E?n (1) setje??
Verweren kan je op zoveel manieren doen, dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ??n setje alle "gerief" oplevert [B)]
Ik gebruik vanalles, zelfs oude thee...
Ooit heb ik me wel een "set" pigmentpoeders aangeschaft... [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rixke rail

Ik weet niet hoe duur die setjes zijn, maar gewoon plakkaatverf, gemengd met wat (Sunlight-)zeep, geeft toch ook wel best aardige resultaten, hoor ! [:I]



Daarna uiteraard vernissen.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN