voortgang bouw N-spoorbaan

Gestart door Gizimo, 01 december 2008, 21:28:43 PM

Gizimo

Weer een stukje aan de baan bijgebouwd.
Gestart met het aanbrengen (verhogen)van het 0 nivo naar het +5 nivo incl.aanbrengen van de beplating.
Groetjes, Ab

Michiel

Ik kijk met plezier naar je vorderingen, en heb bewondering voor je fijne bouwstijl. 't Ziet er echt goed uit. Ik vraag me wel af, zo de fotos te zien, of je nog overal in elke tunnel nog bij kan, in het geval van een ontsporing of een stilgevallen trein?

groeten,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gizimo

Hallo Michiel

Bedankt voor je reactie, aan de rechterkant als je er voorstaat waar de beplating nu is aangebracht zijn twee uitneembare stukken gemaakt waar ik evt. iets van bergen/ heuvels ga maken die kan ik dan zo wegpakken. Ik kan ook via de onderkant de treinen nog pakken,en ik kan op het bedieningspaneel straks wel zien waar er een trein stilstaat oi., en misschien breng ik op moeilijke plaatsen wel een kleine camera aan.In de buiten bochten waar er evt. iets zou kunnen gebeuren heb ik vangrail aangebracht zodat de treinen niet naar beneden kunnen vallen.Ik denk er ook nog over na, om led kerst verlichting die ik in huisjes ga plaatsen ook nog onder de baan aan te brengen zodat het niet zo donker is, en ik beter kan zien wat er aan de hand is.
Groetjes, Ab