Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 76 zelfbouw van een nmbs schuilhokje in model

Gestart door 13erke, 30 november 2008, 17:42:02 PM

rixke rail

Hasti?re, lang geleden !



Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

loebaske

man...man.... Rixke, je heb verdorie veel documentie, je kasten liggen er vol van zekers, alvast bedankt [:)]

Michiel

Het eerste exemplaar van dit draadje heeft een grote broer onder de vorm van een perronoverkapping in half-chinese stijl. Ik kom enkel 's morgens en 's avonds bij donker in Eigenbrakel, vandaar dit nachtbeeld, maar het is misschien een alternatief voor de doe-het-zelvers?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

depovero

in diegem zijn ze er nieuwe aan het plaatsen, ook in Zaventem worden de perrons aangepast, ze zijn ermee bezig.
Als ikke effekes de tijd heb zal ikke het ne keer vastklikken

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

conducteur

In modelspoormagazine nummer 76 beschrijft men de rode versie van dit schuilhokje. Ik neem aan dat de gele versie dezelfde afmetingen hebben als de rode? En heeft humbrol dat kleurtje in zijn gamma, welk nummer is dat dan?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

chef garde

citaat:
Geplaatst door conducteur

In modelspoormagazine nummer 76 beschrijft men de rode versie van dit schuilhokje. Ik neem aan dat de gele versie dezelfde afmetingen hebben als de rode? En heeft humbrol dat kleurtje in zijn gamma, welk nummer is dat dan?

De afmetingen zijn dezelfde, dat kleurtje weet ik niet ...

Peter

Ik zou voor rood RAL3021 dus Humbrol 174 en voor geel Ral 1021 dus Humbrol 99 nemen.
Met vriendelijke groeten
Peter