Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Seinen in N

Gestart door n/a, 22 april 2005, 21:55:10 PM

Michiel

Hallo N'ers,

Zijn de belgische daglichtseinen in schaal-N van Henckens al leverbaar? Op de website van Henckens kan ik daar nog niets van terugvinden. En, heeft iemand een idee of de belgische armseinen ooit in N zijn verschenen? Ik heb wat liggen rondsurfen, maar heb er totaal niets over gevonden. Misschien is ombouw uit bijvoorbeeld engelse armseinen doenbaar? (die mannen rijden ook links) 't Maar een wild idee...

groeten,
Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

n/a

Even een kleine mededeling![:)]

De eerder in dit topic genoemde site The Signal Page (TSP) is verhuisd.
De nieuwe link is:

//www.thesignalpage.nl

Met vriendelijke groet,

Felix (oprichter The Signal Page)
www.thesignalpage.nl


N-spoorder

Beste Henkens

Maakt u ook Belgische seinen uit Tijdperk III?

N-spoorder

citaat:
Geplaatst door Saraan

Hallo N'ers,

Zijn de belgische daglichtseinen in schaal-N van Henckens al leverbaar? Op de website van Henckens kan ik daar nog niets van terugvinden. En, heeft iemand een idee of de belgische armseinen ooit in N zijn verschenen? Ik heb wat liggen rondsurfen, maar heb er totaal niets over gevonden. Misschien is ombouw uit bijvoorbeeld engelse armseinen doenbaar? (die mannen rijden ook links) 't Maar een wild idee...

groeten,
Michiel



Daar zit wat in Michiel ;), doen die Engelsen toch nog iets goed met verkeerd te zijn :D

N-spoorder

voor de ge?nteresseerden, men zal geen seinen voor Belgi? maken uit tijperk III, jammer maar helaas

n/a

Goedemorgen allemaal
Ik ben op zoek naar websites in het nederlands over het duitse seinstelsel, is er hier iemand aanwezig die me hiermee verder kan helpen. Ik vind alleen maar sites in het duits.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

hpmhenckens

Beste NMBS modelspoorders,
De NMBS seinen van HENCKENS in N zijn volop leverbaar, al sinds ge-
ruime tijd. Er zijn nog N spoorders die dit blijkbaar nog niet weten,omdat we nog vaak tel. de vraag krijgen of het al zo ver is.
Welnu, ondanks de aankondigingen in de diverse modelspoorbladen laten we weten dat ze leverbaar zijn.