Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Motorfietsen in H0

Gestart door gardevil, 20 april 2005, 15:13:01 PM

gardevil

Hallo,

omdat ik een motorwinkel plan op mijn modelbaan, ben ik op zoek naar motoren, zonder en met berijder.

Al watr ik tot nu in dewinkel of in catalogi kon vinden zijn oude motoren. op zich best leuk natuurlijk, maar niet hedendaags genoegxx(. Weet er iemand of deze bestaan? en zo ja, waar ze eventueel te verkrijgen zijn enz.

Alvast bedankt.

Ik hou van modelbouw, maar bier is verdienstelijk tweede!
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

bartie

Hey,

Preiser heeft volgende (bemande) motoren:25102,10126,10128(scooters).

Groetjes Bart.

gardevil

Bedankt Bart,

maar dat is echt niet wat ik zoek. Ik zoek bv. machines van Suzuki, Yamaha of Honda, baan en of tourmotoren, maar die schijnen niet te bestaan.   [:(!][:(!]

Ik hou van modelbouw, maar bier is verdienstelijk tweede!
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

janjozef

O ja ze bestaan ik heb ze vastgehad hier in de USA maar voor de prijs kan je bijna een echte kopen. Ik heb wel een doosje van woodland gekocht met 2 harley`s 10$ voor de doos en nog zelf te schilderen in wit metaal

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

watman

Kijk een bij Noch, vooral volgende (nieuwigheden) : artikel nr 15900, 15901, 15902 en 15903

groeten
 

gardevil

Wattman bedankt, maar ik kan op de website van Noch niets terugvinden? Bne je zeker van de artikelnummer?
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gardevil

Beetje laat, maar tocch bedankt allemaal, is niet exact wat ik zoek, maar het is een goed begin. Nu moet ik mijn idee niet opbergen. [:D]
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?