Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

77 er stootblokjes

Gestart door zeilfreakje, 20 november 2008, 23:49:42 PM

B-Modelbouw

Ola ... Mijn Spaans is in ieder geval slechter dan zijn Nederlands [8)].

Ik veronderstel dat het om de buffers van ??n kan van de loc gaan en dat je zowel een rechtse als een linkse nodig hebt. Nu nog weten of ze rechthoekig of met een hoekje af zijn.

En voor de grapjassen; dat hoekje eraf slaat op de buffer h? [:o)]

doomslu

Ik heb het even nagekeken : er zijn geen reservebuffers meegeleverd en ze zijn rechthoekig. Als ik jou was zou ik proberen ze zelf te maken met wat plasticard.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

B-Modelbouw

Ben je zeker luc, Mehano heeft de varianten uitgebracht zoals in werkelijkheid en is afhankelijk van het locnummer.

doomslu

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Ben je zeker luc, Mehano heeft de varianten uitgebracht zoals in werkelijkheid en is afhankelijk van het locnummer.

Kan zijn, ik heb enkel de 7777 en diens buffers zijn rechthoekig. Op foto's van de echte 77's zie ik ofwel rechthoekige ofwel met een boogje bovenaan. Misschien zijn er nog andere. Was me nog niet opgevallen, eerlijk gezegd... [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

@zeilfreakje, ik heb je een PM gestuurd.[;)]

zeilfreakje

iedereen is bedankt en sorry voor stootblok hoor als het dan kjuist moet zijn zijn het buffertjes amai hehehehe nee het is inorde hoor ik kan er van ieamnd hebben dus alvast bedankt vrienden

Anarchy

citaat:
Geplaatst door zeilfreakje

iedereen is bedankt en sorry voor stootblok hoor als het dan kjuist moet zijn zijn het buffertjes amai hehehehe nee het is inorde hoor ik kan er van ieamnd hebben dus alvast bedankt vrienden



Niet slecht bedoeld h?. Zo heeft iedereen weer wat bijgeleerd, niet?

Johnnytrein

En wat hebben we vandaag bijgeleerd [:)] 1) het zijn ...... 2) het zijn geen .... 3) oei neen das een ander programma [:o)][:D]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

zeilfreakje

sorry vrienden maar ik vind het erg dat ik iedere keer op mijn nederlands gedrukt word eigenlijk

is het mss omdat ik geen ras echte belg ben ik voel me daar niet altijd goed bij want ik vraag ook maar gewoon om hulp en dan zijn er mensen die mij aanvallen het is hier toch een hulp forum dacht ik

doomslu

Zeilfreakje, je wordt helemaal niet aangevallen. Jouw Nederlands is heel goed.
Je wordt enkel gecorrigeerd, en dat is heus met goede bedoelingen. Echt waar.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Benny, jouw Nederlands is zo goed dat we bijna vergeten dat het voor jou niet evident is. Neem kritiek maar aan als een compliment. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Jurgen

citaat:
Geplaatst door zeilfreakje

sorry vrienden maar ik vind het erg dat ik iedere keer op mijn nederlands gedrukt word eigenlijk

is het mss omdat ik geen ras echte belg ben ik voel me daar niet altijd goed bij want ik vraag ook maar gewoon om hulp en dan zijn er mensen die mij aanvallen het is hier toch een hulp forum dacht ik



Uit bovenstaande tekst kan ik niet afleiden of je een autochtone vlaming bent of niet. Dat is dus goed, dat is zelfs uitstekend.
De foutjes die erin staan worden ook door ons gemaakt, dus geen probleem.
Zoals Saraan al zei, je moet de kritiek aannemen als een compliment. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ysbeer

citaat
En voor de grapjassen; dat hoekje eraf slaagt op de buffer h?
----------------------------------------------------------------------
Dat hoekje slaagt niet,dat slaat.[:D][:D][:D]

Zo toch nog in geslaagd een rot opmerking te maken[:p][:p][:p][:p]
Als slaat het dan ook nergens op [V][V]
wim

B-Modelbouw

Ja,... Die Nederlanders toch, ze winnen nooit 'Het groot dictee der Nederlandse taal' maar slaan toch weer nagels met koppen.

ijsbeertje is in zijn element nu het kouder begint te worden.
Wim, je hebt meer dan gelijk. [;)][;)]

zeilfreakje

bedankt voor jullie bergip alvast ja ik probeer mijn nederlands mooit te houden maar het is niet zo makkelijk voor mij groetjes benny