Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

kurk

Gestart door zeilfreakje, 18 november 2008, 17:44:47 PM

zeilfreakje

Hoi treinvrienden ik heb een baanplan gemaakt voor een kleine route te rijden het is dan ook een baantje dat ik heb uitgetekend om tentoonsteling mee te doen als het af is nu is mijn vraag weet er iemand waar ik nog kurk kan vinden van 4 mm  dikte aub heb in sint niklaas alles rond gereden en nergens kurk op rol tis vreed eigenlijk kan er me iemand helpen aub weet er iemand waar ik nog kurk kan vinden groetjes treinfreakje

MARKLINRIJDER

In Sint-Niklaas geen Santana?

Groetjes,

David


zeilfreakje

nee ben daar ook geweest en ze hebbend a nie meer in hun assortiment

dus ja daar houd het ook al op he tis echt nie simpel hoor hehehehe[:)]

guy holbrecht

Kurk op rol kocht ik vorig jaar nog in de Brico.

Groeten,
Guy

zeilfreakje

ik ebn in de brico in sint niklaas geweestd aar aan leenbakker en die zeiden da ze da nooit hebben gehad in het gamma groetjes

modeltreinbart

Benny je moet eens gaan kijken eventueel bij hobbycenter de vliegher in beveren of in de euroshop in sint- niklaas, of in de brico in zwijndrecht aan de carrefour
groetjes bart
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Peter

Ga naar een winkel of bedrijf die kurk verkopen of plaatsen, zowel voor vloeren als wanden. Die verkopen het in veschillende diktes, en zeker in 2 of 4 milimeter, en op rollen van (ik dacht 5 en 10 meter)
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Hier in het Gentse geen probleem bij Houthandel Standaerd, te verkrijgen in 2 en 4m/m   anders eens een uitstap maken naar Gent en meteen een bezoekje brengen aan onze club.
Idd. in de Brico en Santana hebben ze het niet in hun gamma [:(][:(]

guy holbrecht

't was nochtans in de Brico, die van Dendermonde. Er moet wel bijgezegd worden dat de Brico's niet verplicht worden het volledige programma van de moederfirma te voglen. Dus het kan best zijn dat de ene Brico wel heeft wat de andere nooit in het programma heeft gehad.
Groeten,
Guy

PeterC

Onlangs Bij Brico in Sint Denijs platen kurk gekocht van 4mm dik (wordt gebruikt om als prikbord tegen een muur te kleven).  Is te verkrijgen in de behangafdeling.
Groetjes, Peter


C.B.

citaat:
Geplaatst door loebaske

in de Brico en Santana hebben ze het niet in hun gamma [:(][:(]



Nochtans, ik heb 2 rollen gekocht bij Santana.
Groetjes.
Claudio.

zeilfreakje

ok jongens dan ga ik eens richting gent dan ga ik ribbekes eten in paterol bij de amadeus hahaha

bedankt alvast iedereen

loebaske

Patershol h? [:D] je weet precies ook goe uw weg in Gent, zou kunnen dat ik mee gaat[;)][;)]
Laat in ieder geval eens weten wanneer je langs komt > dummi (at) euphonynet.be
Tot binnenkort  Eric

zeilfreakje

loebaske jaja voeg me anders toe op msn Xaron272 (at) hotmail.com

doomslu

Mannekes, ik heb jullie e-mailadressen een beetje gecamoufleerd. Kwestie van het de robotten een beetje moeilijker te maken. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *