Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 76

Gestart door doomslu, 17 november 2008, 19:22:32 PM

modelbaanHO

Oh ja hoor, Ik sta er ook op (eerste grote foto van het artikel met een blauwe jas en rugzak)[:)]
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Suske is ook zo'n opvallende aanwezigheid [;)]
Wat de rest van MSM betreft: mijn favoriete artikels hebben met praktijk te maken. De Locloods en Jos zijn "hybride" boom voorop [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stefan Appelmans

Ik sta er ook op, die mooie jongen achter Jos in de workshops![:D]
Dank U Luc!
stefan.

doomslu

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Oh ja hoor, Ik sta er ook op (eerste grote foto van het artikel met een blauwe jas en rugzak)[:)]

Ik had je niet herkend, maar nu zie ik het.

Ik heb schone fotootjes gemaakt h? mannen. [;)][:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

citaat:

Ik heb schone fotootjes gemaakt h? mannen. [;)][:I]


Ge zijt ne krak Luc.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

grove den

Stefan Appelmans:  
citaat:
Ik sta er ook op, die mooie jongen achter Jos in de workshops!


Wat een kapsel/haardracht toch allemaal niet doet!!bedoel eigenlijk WEL doet:  gezien worden![:o)][;)]
Trouwens Stefan: heb ik toch  "la tres petite madame nue de Liege"[;)] weer bij jouw op het tafeltje terug gezet?? kan/kon het niet meer vinden ,toen ik thuis aankwam, tussen de boomspullen...[:I]
maarruh...ik heb nog geen fotookes (kunnen) (ge) zien...[:(]
Zal wel weer te ongeduldig zijn![;)]
Na al deze reacties ben ik nu ook zeeer benieuwd naar deze uitgave!!

Jos

conducteur

Gerolf,ik heb een vraag over jou afremsysteem, blijft er nooit stof aan de borstelharen hangen,die op zijn beurt ergens kunnen tussen geraken,en voor de nodige ellende zullen zorgen???
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Stefan Appelmans

citaat:
Geplaatst door grove den

Stefan Appelmans:  
citaat:
Ik sta er ook op, die mooie jongen achter Jos in de workshops!


Wat een kapsel/haardracht toch allemaal niet doet!!bedoel eigenlijk WEL doet:  gezien worden![:o)][;)]
Trouwens Stefan: heb ik toch  "la tres petite madame nue de Liege"[;)] weer bij jouw op het tafeltje terug gezet?? kan/kon het niet meer vinden ,toen ik thuis aankwam, tussen de boomspullen...[:I]
maarruh...ik heb nog geen fotookes (kunnen) (ge) zien...[:(]
Zal wel weer te ongeduldig zijn![;)]
Na al deze reacties ben ik nu ook zeeer benieuwd naar deze uitgave!!

Jos



Ja, Jos, je hebt het teruggegeven, met een beetje "floquage" er op![:D] gelijk fluweel!
Het is nu "Lucy"[:)]
Volgende keer zijn er nog "titfom" (vrouwtje)....met takken?[:o)]
stefan.

D_Loc

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Oh ja hoor, Ik sta er ook op (eerste grote foto van het artikel met een blauwe jas en rugzak)[:)]


Ik sta ook bij op deze foto namelijk de persoon met zwarte trui en blauw-zwarte rugzak (rechts van modelbaanHO uitgaande van bovenstaande).
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Gerolf

@ Rian: kwestie van je baan proper te houden, h?. [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door D_Loc

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Oh ja hoor, Ik sta er ook op (eerste grote foto van het artikel met een blauwe jas en rugzak)[:)]


Ik sta ook bij op deze foto namelijk de persoon met zwarte trui en blauw-zwarte rugzak (rechts van modelbaanHO uitgaande van bovenstaande).

Ik had je wel erkend, Dirk. Maar ik heb het niet expres gedaan. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

Ik sta er met 2 foto's van mijn forummodule in het magazine  ( dank U,  Luc), en niet met mijn snoet ! gelukkig maar...[:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

grove den

Hij is net in/door de brieven bus gevallen: PLOFFF!
Meteen open gemaakt en genoten!!
En ja hoor ik sta ook  bij Stefan op de foto! Want die is veeeel duidelijker te zien dan ik [:D]

Jos

doomslu

citaat:
Geplaatst door grove den

Hij is net in/door de brieven bus gevallen: PLOFFF!
Meteen open gemaakt en genoten!!
En ja hoor ik sta ook  bij Stefan op de foto! Want die is veeeel duidelijker te zien dan ik [:D]

Jos

Stefan blinkt meer h?. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stefan Appelmans

citaat:
Geplaatst door grove den

Hij is net in/door de brieven bus gevallen: PLOFFF!
Meteen open gemaakt en genoten!!
En ja hoor ik sta ook  bij Stefan op de foto! Want die is veeeel duidelijker te zien dan ik [:D]

Jos



Allee, Jos, genoeg, je gaat me doen rood worden, en dan ziet men me nog beter!![:o)]
Volgende keer misschien een pruik, in twee tinten groen, om in de rest "opgelost" te zijn, en dus minder zichtbaar.[:D]
stefan.