Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 76

Gestart door doomslu, 17 november 2008, 19:22:32 PM

Peter


citaat:
Zat van de morgen in de bus.

Erik


Gelukzak [:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Hey Luc, na het zien van de cover ben'k echt niet meer te houden hoor. Nu sta ik gewoon te branden van verlangen. [:D]

Hopelijk heb ik hem morgen ook.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michiel

Nummer 76 is om je vingers erbij af te likken, om in een kadertje te zetten en stilletjes te koesteren. Dit nummer zit zo vol van inspiratie, dat eenmaal geopend, ik het amper nog dicht krijg! Aan allen die er op een of andere manier aan bijgedragen hebben: mijn oprechte dank!

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

jan77

Heb hem net uit de brievenbus gehaald en nu lekker rustig lezen maar
Gr Jan

chef garde

Zit klaar in de rugzak voor straks opt werk, zal veel gecontroleerd worden vandaag ...

guyguy

Dag alles [:)]

Deze morgen in mijn boekwinkel

zeer interessant:
de afremsystem
scenic devider
ezv...

Tot ziens
guyguy  [:p]
Er is geen noodzaak te gek te doen modellering,...
Maar het helpt enorm.
Al mijn foto's kunnen worden gekopieerd en gebruikt voor prive-doeleinden (persoonlijke documentatie, scherm ...)

janjozef

ligt zelfs al in de winkel, ziet er goed uit, weer wat leeswerk voor een paar dagen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dgrr57

@Luc : nog in uw index, nog op de cover is er sprake van de forumbaan [:(]
Ik heb dit in mijn index toegevoegd.

@Loebaske : gevonden [?]

conducteur

De facteur van conducteur heeft ook goed zijn werk gedaan.
Ik had ons blad nog niet direct zien liggen omdat het met het witte adresblad naar boven op de grond lag.
Ik ga het meteen openmaken!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

Yep, ook hier is het aangekomen[:D][:D][:D]

Weeral een ijzersterk nummer (zoals gewoonlijk)

Eerste en vooral; Gefeliciteerd Guy met je nieuwe uitdaging.
Spijtig dat Nico ons verlaat, maar begrijpbaar dat hij een nieuwe uitdaging heeft.

Prachtige boom weeral van Jos
Mooie foto's van de "echte" reeks 15
Uitgebreid artikel en test over het LSM model van de 15, met vergelijking tussen het Olaerts en het LSM model.
Zeer goede samen vatting van de niewigheden die werden voorgesteld in Mechelen, met de mooie reeks 21/27 van LSM, de Ertswagen van dezelfde, de type 12 van Olaerts enz, enz, enz.
Het enige spijtige vind ik de opmerking bij de LSM modellen van de 15 en de 21/27 dat er slechts van alles zoveel modellen geproduceerd worden als er voorbestellingen van de winkeliers zijn. Rare manier van verkopen, maar in deze tijd misschien begrijpelijk. Spijtig vooral voor degenen die niet direkt dat geld hebben, en het, of de modellen aan hun neus zien voorbijgaan. Spijtig, spijtig.[:I][:I][:I]
Met vriendelijke groeten
Peter

marimon

Wat mij opviel is de prachtige foto op de cover. Om duimen en vingers af te lekken. Ook het kader waar de 15 in staat is grandioos.
En nu naar de inhoud gaan kijken[:p][:p]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

eddy

Prachtig,weer een ijzersterk nummer.Voor elk wat wils.Mij interesseert voornamelijk het artikel over de schuilhuisjes op de hedendaagse perrons.

groeten eddy [;)]

MARKLINRIJDER

Eddy,

Toevallig?  Mij ook.  
Verder een dikke pluim voor de alweer boeiende en afwisselende inhoud.

Groetjes,

David

loebaske

Dat was voor mij nu eens de ideale verjaardags kado MSM in de bus[;)]
Met deze koude dagen is dit een welgekome opwarming, boeiende reportages....

chef garde

Ah Erik, dus straks drink id club ...